Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، "علی ابراهیمی با اعلام این مطلب افزود : وجود افراد شرور و قانون شکن، که با تخلفاتی همچون تخریب، غارتگری، زور گیری و دیگر رفتارهای خشن در جامعه، به عنوان یکی از مسائل مهم اجتماعی، که زمینه ساز از بین رفتن احساس امنیت در بین مردم می شود، در تمام جوامع بین المللی حائز اهمیت بوده و نگاه ویژه مسئولان و دست اندرکاران کشور را به خود اختصاص می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: این افراد با جولان دهی در محلات و شهرها، پا را فراتر از تخلفات عادی گذاشته، و بدون توجه به قانون و اخطار پلیس، از طریق قدرت نمایی در جامعه و استفاده بی محابا از سلاح های سرد و گرم و گاها حتی درگیری با ماموران نیروی انتظامی، سعی در نا امن ساختن جامعه برای مردم به ویژه زنان و کودکان دارند.
 فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت: در راستای اجرای قانون که نیروی انتظامی را مکلف به استقرار نظم، امنیت و تامین آسایش عمومی مردم کرده و همچنین دستور فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ضرورت برخورد جدی با اراذل و اوباش، از مرحله شناسایی تا دستگیری آن ها چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی، برخورد با این افراد وارد مرحله جدیدی شده و با جدیت بیشتر اجرا خواهد شد.
 سردار "ابراهیمی" تصریح کرد: برخورد با اراذل و اوباش در کلیه شهرستان ها و به ویژه در مرکز استان در دستور کار یگان های ضربتی پلیس قرار گرفته و مردم می توانند در صورت برخورد یا مشاهده با هرگونه مورد در این خصوص مراتب را ار طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده با مسئولان دستگاه محترم قضایی در استان،می توان به مردم قزوین این اطمینان را داد که هیچ محله یا منطقه ای در استان برای اراذل و اوباش شناخته شده و یا افرادی که تحت تاثیر شبکه های مجازی یا مواردی از این دست اقدام به انجام رفتارهای هنجارشکانه می کنند، امن نبوده و در صورت کوچکترین اقدام در این خصوص، با برخورد سریع و قاطع ماموران مواجه خواهند شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه در هفته جاری طرح مقابله با اراذل و اوباش در سطح استان قزوین به اجرا در آمده و حدود ۴۰ نفر در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: مخلان نظم و امنیت باید بدانند که هیچکس توان ایستادگی در برابر قانون و پلیس را نداشته و ما در خصوص تامین نظم و امنیت تمام تلاش خود را بکار بسته و باهیچ کس در این خصوص تعارف نخواهیم داشت.

موتور سیکلت های سنگین قاچاق در توقیف پلیس 
جانشین فرمانده انتظامی استان، از کشف ۲ دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق، به ارزش بالغ بر ۵ میلیارد ریال در قزوین خبر داد. 
سرهنگ"داود عبدالمالکی" با اعلام این خبر اظهار داشت: برابر کسب خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در یکی از واحدهای مسکونی شمال شهر قزوین، بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
 وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره صمت به محل اعزام و در بازرسی از آن، یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.
 جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران در اقدامی دیگر، برابر کسب خبری مشابه در این خصوص با اخذ دستور قضایی به یک واحد مسکونی در جنوب شهر قزوین اعزام و در بازرسی از آن یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.
 سرهنگ"عبدالمالکی" در پایان با اشاره به اینکه موتور سیکلت های توقیف شده فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرگی بوده و ارزش ریالی آن ها برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: هر ۲ متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر با رصد اطلاعاتی پلیس  

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد و کشف بیش از ۲ کیلو گرم شیشه و هروئین، با رصد اطلاعاتی ماموران پلیس خبر داد. 
سرهنگ"فرهاد علی بیگی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یکی از قاچاقچیان مواد مخدر، که قصد انتقال مواد خریداری شده به قزوین را داشت، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار آن ها قرار گرفت.
 وی افزود: پس از شناسایی دقیق خودرو و مسیر تردد متهم، چند اکیپ از ماموران یگان امداد و پلیس مبارزه با مواد مخدر در عوارضی"قزوین-تهران" مستقر و به محض مشاهده خودرو متهم آن را متوقف کردند.
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو ۲ کیلو گرم شیشه و هروئین، که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند، که متهم در تحقیقات اولیه پلیسی اقدام به معرفی مخفیگاه هم دست خود در یکی از شهرهای اطراف قزوین کرد.
 سرهنگ"علی بیگی" با اشاره به اینکه ماموران پس از اخذ دستور قضایی در اقدامی غافلگیرانه هم دست متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه شناسایی شده ۵۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و هر ۲ متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها علی ابراهیمی مواد مخدر اراذل و اوباش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین قاچاق کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی ابراهیمی مواد مخدر اراذل و اوباش علی ابراهیمی مواد مخدر اراذل و اوباش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین قاچاق کالای قاچاق پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگاه موتور سیکلت اراذل و اوباش نیروی انتظامی دستگیر کردند استان قزوین سنگین قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد، گفت: در اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی ۵ مخل نظم و امنیت در شهر مشهد دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ،  اظهار داشت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت چند تن از اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی، پی‌گیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصدهای اطلاعاتی خود مخفیگاه 5 تن از این افراد شرور که دائم مخفیگاه خود را تغییر می دادند را شناسایی و در 2 اقدام ضربتی و غافلگیرانه  آن‌ها را دستگیر و در این رابطه 4 قبضه قمه، 2 قبضه چاقو و 7 عدد چماق کشف کردند.

چراغ خاطرنشان کرد: جرائمی از قبیل مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فیلم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این 5 مخل نظم و امنیت است.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا تاکید کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون‌شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان