Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: پیروزی در بازی امروز کمک زیادی در ادامه راه به ما خواهد کرد، از حالا هم به پیروزی در دیدار آینده فکر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد احمدزاده پس از پیروزی چهار گله سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از ناکامی در چند بازی به یک برد خیلی‌خوب و با گل‌های زیبا دست یافتیم و قطعاً این پیروزی در ادامه بازی‌ها خیلی به ما کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با اینکه هواداران او را بهترین بازیکن سپاهان در نیم‌فصل نخست می‌دانند افزود: این‌گونه هم نیست، هواداران همیشه به ما لطف داشته‌اند اما وقتی یک بازیکن عملکرد خوبی ارائه می‌دهد دلیلش تلاش یک تیم است؛ خوشحال و شاکرم که در کنار چنین بازیکنان با کیفیتی بازی می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: بازیکنان به همدیگر کمک می‌کنند، بعد از یک فصل و نیم حضور در فولاد وقتی به سپاهان آمدم هم‌تیمی‌ها کمک زیادی به من کردند و از هم‌تیمی‌هایم ممنونم.

فرشاد احمدزاده در پاسخ به این سوال که آیا به تیم‌ملی هم فکر می‌کند یا خیر تصریح کرد: اول از همه‌چیز صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی را تبریک می‌گویم، من هم تمامی تلاشم را به کار می‌گیرم تا نظر سرمربی تیم‌ملی را به عملکرد خودم جلب کنم و به تیم‌ملی کشورم هم دعوت بشوم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه یک تیم مدعی قهرمانی بوده و به قهرمانی هم فکر می‌کند، هم‌اکنون ما در شرایطی قرار داریم که باید بازی به بازی پیش برویم، هدفمان ابتدا بازی امروز بود و از حالا خودمان را برای دیدار هفته آینده آماده می‌کنیم و آخر فصل هم امیدوارم با قهرمانی دل هوادارانمان را شاد کنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که برخی گفته‌اند بازیکنان با اعضای کادر فنی مشکل دارند، آیا چنین چیزی صحت دارد گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا ساخته می‌شود، من که تا به حال چنین چیزی ندیده‌ام، این‌ها فقط و فقط بازی‌های رسانه‌ای هستند تا جو سپاهان را تخریب کنند.

کد خبر 555193

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان فرشاد احمدزاده لیگ برتر فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس با اوسمار توانسته روند خیلی خوبی را در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ در پیش بگیرد، اما در این مسیر لغزش‌هایی هم داشته که باعث شده سرخپوشان به صدر جدول نرسند و حذف زودهنگامی در رقابت‌های جام حذفی داشته باشند. اولین آزمون جدی اوسمار در نیم‌فصل دوم دربی بود که نتوانست از آن چندان سربلند بیرون بیاید و پرسپولیس به نوعی اسیر بازی تدافعی استقلال در دربی شد. اوسمار اگر این بازی را برده بود الان تیمش در صدر جدول قرار داشت.

دومین آزمون جدی سرمربی برزیلی بازی با آلومینیوم در جام حذفی بود. دیداری که نتیجه آن ۴-۴ شد و سرخپوشان بازنده ضربات پنالتی شدند. این شکست برای هواداران پرسپولیس قابل هضم نبود، از این جهت که این تیم از لحاظ مهره اصلا قابل مقایسه با حریفش نبوده و برای دومین بار در سه ماه گذشته بود که اوسمار در اراک تیمش را بازنده به تهران برگرداند.

بازی امروز نیز می‌تواند سومین آزمون سخت اوسمار در پرسپولیس باشد. دیداری که اگر سرخپوشان در آن امتیاز از دست بدهند کارشان برای قهرمانی بسیار سخت خواهد شد؛ البته اگر استقلال در تبریز امتیاز از دست ندهد. انتظار هواداران پرسپولیس از اوسمار پیروزی در بازی امروز است و این برد می‌تواند شانس اوسمار را برای ماندن در پرسپولیس نیز تا حد زیادی افزایش دهد. اما نتیجه‌ای غیر از آن احتمالا به حضور اوسمار در پرسپولیس در آخر این فصل پایان خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)