Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@16:35:12 GMT

نا امیدی گل محمدی نسبت به جذب بازیکن جدید

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۹۶۳۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از مسابقه با نساجی مازندران اظهار داشت: من هم از حضور در این شهر زیارتی خوشحالم. خاطره‌های خوبی با این مردم دارم. دوست داشتم کنفرانس در شهر قائمشهر و به میزبانی نساجی بود اما این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: اولین بازی نیم فصل دوم را فردا برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا جایی که توانستیم بعد از سوپرجام خود را از نظر روحی و روانی آماده این بازی کردیم. بخاطر شرایط کرونایی که بود سعی کردیم تمرینات تاکتیکی هم داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: بازی مهمی برای ما و نساجی است. همیشه در نیم فصل دوم دیدارها شبیه فینال می‌شود و بازی فردا جذابیت‌های خاص خودش را دارد. نساجی تیمی است که از نظر فیزیکی و روحی و روانی قدرتمند است.

وی افزود: بازی راحتی برای هر دو تیم نخواهد بود. با توجه به وضعیتی که وجود دارد با تمام وجود می‌رویم که بازی خوبی انجام بدهیم و از نظر فنی و نتیجه عملکرد خوبی داشته باشیم و در نهایت شاهد بازی جذابی باشیم. گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما است و برای رسیدن به این هدف باید خیلی تلاش کنیم و خیلی تمرکز داشته باشیم و بیش از حد معمول در زمین بدویم و فضاها را پُر کنیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود پنجره بسته است، عنوان کرد: پنجره باز است اما نتوانستیم بازیکنی بگیریم به خاطر محدودیت‌های مالی که باشگاه داشت و دارد و بعید می‌دانم تا آخر امشب که نقل و انتقالات به پایان می‌رسد و چند ساعت دیگر باقی نمانده فعالیت خاصی در جذب بازیکن داشته باشیم. البته مهدی شیری از ما جدا شد و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم او زحمات زیادی برای تیم کشید و امیدوارم در کارش موفق باشد. احمد گوهری هم که قراردادش را فسخ کرد دوست داشت به پرسپولیس بیاید او یک پرسپولیسی واقعی است او را جذب کردیم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در مورد مصدومان و غایبان تیمش در بازی فردا گفت: مهدی ترابی، امید عالیشاه، نعمتی و ابراهیمی غایب هستند و عیسی آل‌کثیر را هم که از قبل نداریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در این شرایط کرونایی نگرانی دارید یا نه، گفت: نگران هستیم. دکتر تیم و آنالیزور تیم درگیر کرونا شدند روزهای پراسترس و سختی است. ولی خوب سعی کرده‌ایم تا جایی که می‌توانیم محدودیت‌های بهداشتی زیادی اعمال و رعایت کنیم. متأسفانه واگیری بیماری خیلی بالا است اما تلاش می‌کنیم پروتکل‌ها را تا جایی که بتوانیم رعایت کنیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه شرایط مصدومیت آل‌کثیر به کجا رسید، گفت: او بیشتر اختصاصی تمرین می‌کند و با تیم تمرین نکرده و هنوز به جوابی که می‌خواسته برسد نرسیده است. 

وی در مورد اینکه فردا احتمالاً بارندگی است و شرایط زمین نامطلوب می‌شود، گفت: فردا هم بارندگی است؟ شرایط زمین برای هر دو تیم یکسان خواهد بود. نساجی تیمی است که دوست دارد فوتبال بازی کند. کیفیت زمین چمن ورزشگاه امام رضا (ع) قبلاً خوب بود. الان نمی‌دانم چه کیفیت و وضعیتی دارد. ما تلاش می‌کنیم که پیروز شویم و شرایط زمین برای هر دو تیم یکسان است.

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد باشگاه پرسپولیس پرسپولیس فوتبال یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس نقل و انتقالات اخبار مرتبط گل‌محمدی: بسته شدن پنجره عادی است،هر دم از این باغ بری می‌رسد گل محمدی برای پر کردن ۴ جای خالی پرسپولیس لیست داد ماجرای بسته شدن پنجره پرسپولیس چیست گل محمدی در اینستاگرام: قوی‌تر برمی‌گردیم! استعفای گل محمدی ۷۲ ساعت طول کشید! مدیرعامل پرسپولیس با استعفای گل‌ محمدی مخالفت کرد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها نا امیدی گل محمدی نسبت به جذب بازیکن جدید توافق حداقلی راه حل مذاکرات وین قیمت باور نکردی فولکس! + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) توافق حداقلی راه حل مذاکرات وین آیا احتمال ابتلای دوباره به سویه اومیکرون وجود دارد؟ صرافی های رمزارز مجوز ندارند / در صورت بروز مشکل، پول مردم چه می شود؟ ​مرکز تجارت ایران در اقلیم کردستان عراق راه‌اندازی می شود متهم پرونده شهرداری شهریار: به شهردار رشوه ندادم کمک به بی بضاعتان بود! مسکن حمایتی با مسکن مهر چه تفاوتی دارد؟/ تحرکات دلالان چین در مسکن حمایتی ابعاد پنهان زیان اقتصادی جنگ احتمالی اوکراین حرکت لکسوس پا به پای بنز + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) تارتار: می خواهیم استقلال را به دردسر بیاندازیم ​مذاکره کننده ارشد چین: ایران بسته پیشنهادی نهایی خود را ارائه داد قیمت انواع ماکارونی در بازار (جدول) پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۴بهمن/ هیجان کاذب در بازار طلا امسال هم یارانه رمضان داریم؟ با ۷۲۵ میلیون شاسی بلند بخرید + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) تبلیغات عجیب همسریابی در سطح شهر تهران! کدام دستگاه ها برای اتصال به سامانه ملی تمکین نمی کنند؟ قیمت خودروهای ولوو + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) کدام سپرده های بانکی مشمول مالیات می شود؟ برنامه جدید برای تهاتر نفت به منظور تامین زیر ساختهای مناطق آزاد معرفی ۱۰۰ برند برتر ایرانی به امارات استفاده از ماسک خاک رس چه فوایدی دارد؟ رییسی: مردم مقاوم ایلام دِین خود را به انقلاب ادا کرده اند بعد از غذا خوردن این کارها را انجام ندهید! مجیدی: هیچ بازیکنی را به زور در استقلال نگه نمی دارم بنز سواری چقدر هزینه دارد؟ + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) آشنایی با خواص برگ سوسنبر! پیشنهاد عجیب پرداخت حقوق به زنان خانه دار + جزییات فیله سینه مرغ چند؟ (جدول) راز زیبایی پوست بازیگران ترکیه ای چیست؟ چگونه کارتخوان خود را غیرفعال کنیم؟ + فیلم نوسانات نرخ ارز باز هم دردسرساز خواهد شد؟ پیش بینی قیمت دلار برای ۲۴بهمن / دلار به کانال ۲۷هزارتومان باز می گردد؟ با کمتر از ۱ میلیارد می توان هیوندای سوار شد؟ + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) چه کسانی نباید نان سبوس دار بخورند؟ ​چالش جدی بنگاه های اقتصادی با اومیکرون اولین نشانه دیابت در بدن چیست؟ آکادمی ایرانسل «انقلاب متاورس» را بررسی می کند هزینه اقامت در هتل آپارتمان های مشهد چقدر تمام می شود؟ + جدول دلیل سرماخوردگی بیشتر در زمستان چیست؟ افزایش کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال به مناسبت روز ولنتاین وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به چه کسانی تعلق می گیرد؟ نخستین شواهد از ابتلای دایناسور‌ها به عفونت تنفسی! شاسی بلندی ارزان تر از دنا پلاس! + جدول قیمت کامل (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) ارتباط خود را با سفارت حفظ کنید خرید تتر بهتر است یا دلار؟ سامانه پُل در بانک دی راه‌ اندازی شد تشخیص مشکل قلبی از روی گوش! بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس فوتبال یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس نقل و انتقالات جدول قیمت کامل داشته باشیم گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد