Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@19:05:21 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ بهمن‌ماه

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۹۷۳۶

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از اجرای ۱۰۰ هزار مترمربع روکش آسفالت در قدس تا تداوم برنامه‌های شهرداری قزوین در حوزه کودک و آشکارسازی سرعتکاه‌های سطح شهر زرند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت حقوق کارگران شهرداری جوانرود با برقراری انضباط مالی

هوشیار امامی، شهردار جوانرود گفت: این شهرداری با برنامه‌ریزی، صرفه‌جویی و برقراری انضباط مالی نه تنها هیچ‌گونه حقوق معوقه‌ای چه در بخش کارگری و در بخش کارمندی ندارد، بلکه موفق شد عیدی کارگران شهرداری را به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قبل از عید و پایان سال پرداخت کند.

خط‌کشی ۴۵ هزار متر از معابر شهری خمین

ابوالفضل مرتضیان، شهردار خمین با اشاره به خط‌کشی ۴۵ هزار متر از معابر سطح شهر، گفت: از محل بودجه شهرداری تاکنون ۱۹۷ میلیارد ریال برای آسفالت معابر سطح شهر هزینه شده است.

هزینه ۷۸ درصدی بودجه سال آینده شهر فردیس در بخش عمران

محمدرضا آژیر، شهردار فردیس گفت: با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر فردیس، ۷۸ درصد بودجه پیشنهادی در بخش عمران این شهر ۵۰۰ هزار نفری هزینه می‌شود.

نیمی از چارت سازمانی شهرداری اسدآباد خالی است

شاهین کلانتری بنگر، شهردار اسدآباد گفت: شهرداری با کمبود نیروی انسانی روبرو بوده و در حال حاضر نیمی از چارت سازمانی این شهرداری خالی است.

بهره‌برداری از ۱۸ طرح عمرانی و خدماتی بندرانزلی در دهه فجر

مهدی خلیلی، شهردار بندرانزلی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۸ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری این شهر به بهره‌برداری رسید.

تداوم برنامه‌های مدیریت شهری قزوین در حوزه شهر دوستدار کودک

کیومرث فدائی‌فر، معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین و رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک بر اهمیت ارتقا جایگاه حقوق کودکان در زندگی شهری تاکید کرد و گفت: اهداف و برنامه‌های شهر دوستدار کودک در راستای ارتقای سطح آگاهی کودکان و تقویت خلاقیت، نشاط و حفظ سلامت آنان است چراکه کودکان سرمایه‌های اجتماعی هستند و باید جایگاه آنان در زندگی شهری ارتقا پیدا کند.

اجرای ۱۰۰ هزار مترمربع روکش آسفالت در قدس

سعید شهلی، سرپرست شهرداری قدس با بیان اینکه نهضت آسفالت در قالب طرح جامع ساماندهی معابر با اهتمام بیش از پیش اجرایی خواهد شد، در تشریح عملکرد مناطق تابعه شهرداری، از اجرای ۱۰۰ هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت معابر منطقه دو از مرداد تا دی‌ماه سال جاری خبر داد.

توسعه آرامستان خرم‌دره، در گرو مشارکت خیران

امیرهوشنگ نوری‌آرا، شهردار خرم‌دره گفت: برای توسعه آرامستان خرم‌دره نیازمند مشارکت خیران هستیم.

آشکارسازی و رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌های سطح شهر زرند

محمدجواد عربپور، رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری زرند گفت: این طرح با هدف آرام‌سازی سرعت خودروهای عبوری و امکان دید بهتر رانندگان در طول مسیرها و شریان‌های اصلی از وجود سرعتکاه‌ها به انجام رسیده است.

کد خبر 555201

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری ها ساماندهي شهري پروژه هاي عمراني پروژه های شهری خدمات شهری مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک ازپخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت در سطح منطقه دو اراک در یک هفته اخیر خبر داد.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: عملیات مکانیزه و پخش دستی روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه برای بهبود و ارتقا سطح کیفی وضعیت معابر در دستور کار قرار دارد.

وی بااشاره به اینکه با مناسب شدن وضعیت آب و هوا توزیع آسفالت در سطح منطقه در حال انجام است افزود: عملیات مکانیزه و پخش دستی روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه برای بهبود و ارتقا سطح کیفی وضعیت معابر در دستور کار قرار دارد.

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک تصریح کرد: در همین راستا روکش کامل آسفالت کوچه لطیفی در خیابان جنت با توزیع ۵۰ تن و لکه گیری کوچه های شمس و نیک روش صورت گرفت.

عسگری اضافه کرد: همچنین بهسازی و لکه گیری روکش آسفالت ورودی شهرک گردو از سمت کمربندی جنوبی با هدف بهبود وضعیت معابر، ایمن سازی و جلب رضایتمندی شهروندان انجام شد.

وی در خصوص سایر فعالیت های اخیر صورت گرفته در سطح منطقه دو اراک گفت: تسطیح، شن ریزی و اجرای ۶۰ تن آسفالت در پیاده رو جنب رستوران شمس العماره همچنین بن بست آفتاب در کوچه نهضت یک واقع در خیابان دکتر شریعتی، عملیاتی شد.

سرپرست منطقه۲ شهرداری اراک ادامه داد: در راستای تعریض خروجی شهرک گردو به سمت کمربندی جنوبی، ۸۰ متر طول جدول گذاری مجدد، برش آسفالت، پاکسازی و جمع آوری نخاله های آن برای اجرای آسفالت انجام شد.

عسگری اظهارکرد: به درخواست شهروندان، برای تسهیل تردد خودروها تعریض کانال عرضی ورودی کوچه مهری واقع در خیابان شهید شیرودی آن انجام شد.

وی افزود: همچنین تعمیر جداول و تعویض دال های بتنی شکسته میدان دارایی تکمیل شده است.

کد خبر 749447

دیگر خبرها

  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • توسعه مناسبات تبریز با شهرهای استراتژیک مسیر جاده ابریشم
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد