Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:48:03 GMT

مطالبه مردم، انتخاب «مدیر انقلابی» است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۹۷۳۷

مطالبه مردم، انتخاب «مدیر انقلابی» است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود نقوی شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش تویسرکان، بیان کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب از سال ۵۷ تاکنون با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی با ترفندهای مختلف علیه ملت ایران ورود کردند.

وی با بیان اینکه قطار انقلاب بارها از سوی دشمن سنگ خورد اما با عنایت خداوند و هدایت خردمندانه رهبری هیچگاه از حرکت متعالی خود متوقف نشد، افزود: جایگاه حساس و حائز اهمیت آموزش و پرورش در رشد و توسعه یکی از ارکان مهم کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: دشمن شبانه‌روز در تلاش برای ضربه زدن به ایران اسلامی است اگر خدای ناکرده بیدار نباشیم آسیب جبران ناپذیری شامل ما خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید حواسمان بر چگونگی و چرایی مسیر و نحوه عملکرد خودمان باشد تاکید کرد: انقلابی بودن، سلامت، توانمندی و تجربه را از ویژگی‌های یک مدیر موفق است.

نقوی بیان کرد: آموزش و پرورش استان متأسفانه در بخش‌های مختلف جایگاه مناسبی ندارد باید در این نهاد به مسائل فرهنگی و دینی به عنوان یک اصل واجب توجه کرد.

در ادامه، فرماندار شهرستان شویسرکان با بیان اینکه آنچه مردم از آموزش و پرورش انتظار دارند باید متناسب با منادی فرامین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باید باشد، اظهار کرد: اندیشه راهبردی امام خمینی و مقام معظم رهبری در آموزش و پرورش باید ساری و جاری باشد.

حسین افشاری تاکید کرد: گسترده‌ترین عرصه تعلیم و تربیت یعنی آموزش و پرورش باید منادی و مجری آرمان‌ها و اهداف متعالی بنیانگذار انقلاب باشد.

در این مراسم از زحمات «علی بیات» تقدیر و «جواد اسدبیگی» به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان معرفی شد.

کد خبر 5423550

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری حسین افشاری آموزش و پرورش همدان تویسرکان راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا جشنواره فیلم فجر خطبه های نماز جمعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرگان شیوع کرونا آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است. ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم