Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر نساجی مازندران از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: از حضور در این شهر زیارتی خوشحالم. خاطره‌های خوبی با این مردم دارم. دوست داشتم کنفرانس در شهر قائمشهر و به میزبانی نساجی بود اما این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین بازی نیم فصل دوم را فردا برگزار می‌کنیم. تا جایی که توانستیم بعد از سوپرجام خود را از نظر روحی و روانی آماده این بازی کردیم. بخاطر شرایط کرونایی که بود سعی کردیم تمرینات تاکتیکی هم داشته باشیم.

گل محمدی تصریح کرد: این دیدار، بازی مهمی برای ما و نساجی است. همیشه در نیم فصل دوم دیدارها شبیه فینال می‌شود و بازی فردا می‌تواند جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد. نساجی تیمی است که از نظر فیزیکی و روحی و روانی قدرتمند است. بازی راحتی برای هیچ یک از دو تیم نیست. با توجه به وضعیت موجود، با تمام توان در زمین حاضر می‌شویم تا به امید خدا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. برای رسیدن به هدف، باید تلاش کنیم و با تمرکز وارد زمین شویم. فضاهای زیادی را باید پر کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: پنجره پرسپولیس باز است، اما نتوانستیم تا این لحظه بازیکنی بگیریم. به خاطر محدودیت‌های مالی باشگاه قطعا گرفتن بازیکنانی که کیفیت دارند، برای تیم ما سخت است. بعید می‌دانم که تا آخر شب بتوانیم بازیکنی بگیریم. مهدی شیری از ما جدا شد و برایش آرزوی موفقیت دارم. زحمات زیادی در تیم ما کشید و امیدوارم در آینده موفق باشد. گوهری هم دوست داشت به پرسپولیس بیاید. او یک پرسپولیسی واقعی است و امیدوارم خوب کار کند.

گل‌محمدی درباره غایبان تیمش خاطرنشان کرد: عالیشاه، ترابی، سیامک نعمتی، ابراهیمی و آل‌کثیر غایبان ما برای بازی فردا هستند. نگران شیوع امیکرون هستیم، دکتر تیم و یکی از آنالیزورها هم با کرونا درگیر شده‌اند. روزهای سخت و پراسترسی است. سعی کردیم رعایت کنیم و محدودیت‌های بهداشتی اعمال کرده‌ایم اما این ویروس خیلی سرعت انتقال بالایی دارد.

یحیی گل‌محمدی درباره وضعیت آل‌کثیر گفت: تمرینات او اختصاصی است و با تیم تمرین نکرده‌ است.

وی درباره بارش باران در مشهد و تاثیر آن در بازی عنوان کرد: شرایط برای هر ۲ تیم یکسان است، کیفیت چمن امام رضا (ع) خوب بود و امیدوارم همچنان کیفیت خوبی داشته باشد. به هر حال فرقی ندارد. ما دوست داریم پیروز باشیم و شرایط برای دو تیم یکسان است.

کد خبر 5423606

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران جام حذفی یحیی گل محمدی کشتی آزاد تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران تکواندو والیبال گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

به گزارش ایسنا؛ دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901512

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان