Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان ـ  مهمترین اخبار اقتصادی امروز شنبه ۲۳ بهمن به شرح زیر است: 

پیش‌بینی درآمد ۲۵۰ میلیارد تومانی برای استقلال و پرسپولیس
قربانزاده گفت: میزان درآمدزایی هر کدام از باشگاه های استقلال و پرسپولیس در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

بارش باران در مناطق شرقی کشور
مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا در جنوب شرق و شرق کشور بارش باران پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یارانه صد هزار تومانی به حساب چه کسانی واریز شد؟
ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۱ بهمن سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به ازای هر نفر صد هزار تومان یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار دهک یک تا چهار واریز کرده است.

اسفند پر بارشی در راه است
میزان بارش‌ها ۱۰ درصد زیر نرمال است، اما پیش بینی می‌شود که تا پایان سال شاهد بارش برف و باران در کشور باشیم.

عرضه گوشت گرم تنظیم بازاری آغاز شد
گوشت گرم تنظیم بازاری از امروز در میادین میوه و تره‌بار توزیع می شود.

۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه کارتخوان پرونده مالیاتی تشکیل دادند
رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی از اتصال ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه کارتخوان بانکی به سامانه مودیان مالیاتی و تشکیل پرونده تا تاریخ ۱۸ بهمن خبر داد.

ذخیره سازی میوه شب عید مردم را متضرر می‌کند
رئیس سازمان تعاون روستایی گفت: سال گذشته حدود ۱۶۰ میلیارد تومان ضرر به دولت از بابت ذخیره سازی میوه شب عید وارد شده است.

باشگاه پرسپولیس و استقلال ارزش گذاری شدند
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: ارزش نهایی باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان و ارزش نقدی باشگاه استقلال ۲ هزار ۷۸۰ میلیارد تومان توسط کارشناسان دادگستری از اموال این دو باشگاه ارزش گذاری شده است.

دو میلیون تن شکر و روغن خام وارد کشور شد
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: تا پایان دی‌ بیش از دو میلیون تن روغن و شکر خام از بنادر شمالی و جنوبی وارد کشور شده است.

طرح "از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده" به مجلس رفت
دبیر انجمن مراکز اسقاط خودرو کل کشور می‌گوید: سه طرح را مجلس در دست دارد که یکی ساماندهی خودرو، یکی بورس انرژی و دیگری طرح جایگزینی خودرو است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یارانه نقدی استقلال و پرسپولیس تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت بیش از ۸۰۰ تن گل محمدی از مزارع قم

 

 

 

علی محمد ملا تقی، رئیس اداره باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت:همزمان با برداشت گل محمدی در سراسر کشور برداشت این محصول در قم نیز در آغاز شده است.

وی با بیان اینکه میانگین برداشت گل محمدی در کشور ۲.۲ تن در هکتار است، گفت: در سال گذشته کشاورزان ما به میانگین عملکرد حدود ۲.۵ تن در هکتار دست یافتند که با توجه به شرایط خوب اقلیمی در سال جاری و اقدامات اصلاحی از جمله تغذیه و هرس به موقع بوته‌های گل محمدی در قم، پیش بینی می‌کنیم میانگین عملکرد استان ۳ تن در هکتار باشد. 

ملاتقی با اشاره به  پیش‌بینی برداشت بیش از ۸۰۰ تن گل محمدی از مزارع قم افزود:در حال حاضر ۲۸۶ هکتار از اراضی کشاورزی استان قم زیر کشت گل محمدی است که به دلیل محدود بودن صنایع مکمل در زمینه گلاب گیری و سایر فرآورده‌های گل محمدی گل‌های برداشت شده از سطح استان به صورت خام فروشی به دیگر استان‌ها به ویژه شهر کاشان ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ◄ مالیات و مشکلات شرکت های ریلی
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • آغاز برداشت بیش از ۸۰۰ تن گل محمدی از مزارع قم
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود