Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در چارچوب هفته بیست و دوم بوندسلیگا، بوخوم میزبان بایرن مونیخ بود. در نهایت بوخوم در خانه با 4 گل بایرن مونیخ را در هم کوبید. 
به گزارش آریا، بایرن توسط لواندوفسکی در دقیقه 9 خیلی زود به گل رسید اما طولی نکشید که اجی در دقیقه 14 گل تساوی بوخوم را به ثمر برساند. در ادامه تا پایان نیمه اول بوخوم از اشتباهات مدافعان و اسون اولرایش نهایت استفاده را برده و بایرن را با 4 گل مجازات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم نیز بوخومی ها موفق شدند 2 گل دیگر به ثمر برسانند اما VAR نگذاشت که باخت بایرن مونیخ تحقیر آمیز تر شود.
شرح گل ها؛
بوخوم 0-1 بایرن مونیخ؛ روبرت لواندوفسکی (9): در یک کار تیمی زیبا، کینگزلی کومان توپ را برای روبرت لواندوفسکی در محوطه جریمه ارسال کرده و گل اول بایرن مونیخ به ثمر می رسد.
بوخوم 1-1 بایرن مونیخ؛ کریستوفر آنتوی اجی (14): در یک ضد حمله سریع از بوخوم، گریت هولتمن توپ را به اجی پاس داده، اجی با یک سر توپ زیبا نیکلاس زوله را فریب می دهد و گل اول بوخوم را به ثمر می رساند.
بوخوم 2-1 بایرن مونیخ؛ یورگن لوکادیا (38): با خطای هند دایوت اوپامکانو در محوطه جریمه، پنالتی به سود بوخوم گرفته می شود. لوکادیا پشت توپ ایستاده و با اینکه اولرایش جهت توپ را درست تشخیص می دهد، اما در مهار آن موفق نبوده و گل دوم بوخوم به ثمر می رسد.
بوخوم 3-1 بایرن مونیخ؛ کریستین گامبوآ (40): گامبوآ در یک و دو زیبا با اوسترهاگه و حرکت خوب فردی خود، به زیبای توپ را وارد دروازه بایرن مونیخ می کند و گل سوم بوخوم به ثمر می رسد.
بوخوم 4-1 بایرن مونیخ؛ گریت هولتمن (44): هولتمن با یک شوت ناگهانی و زیبا گل چهارم بوخوم را وارد دروازه اولرایش می کند.
بوخوم 4-2 بایرن مونیخ؛ روبرت لواندوفسکی (75): با ارسال یوسوا کیمیش از روی ضربه ایستگاهی به داخل محوطه جریمه بوخوم، دفع اشتباه اوسترهاگ باعث می شود توپ به لواندوفسکی رسیده و گل دوم بایرن مونیخ به ثمر برسد.
بایرن مونیخ شروع بهتری داشت و توانست در همان لحظات ابتدایی بازی به گل اول دست پیدا کند. در دقیقه 9 همکاری بازیکنان بایرن با ضربه تمام کننده رابرت لواندوفسکی همراه شد تا نتیجه 1-0 شود. در دقیقه 14 بوخوم توانست روی یک ضد حمله بسیار سریع گل تساوی بخش را به ثمر برساند. آنتوی اجی ضربه دقیقی را روانه دروازه بایرن کرد تا نتیجه خیلی زود به 1-1 تغییر پیدا کند. در دقیقه 32 رابرت لواندوفسکی می توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه فوق العاده این بازیکن در دهانه دروازه توسط مدافعان بوخوم بازگردانده شد.
در دقیقه 38 خطای هند دایوت اوپامکانو باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. یورگن لوکادیا پشت توپ ایستاد و دروازه بایرن مونیخ را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود. این تازه شروع طوفان بوخوم بود و تیم میزبان موفق شد در دقایق 40 و 44 دو بار توسط کریستین گامبوا و گریت هولتمن به گلهای سوم و چهارم دست پیدا کند تا بوخوم با پیروزی غیرمنتظره و جالب توجه 4-1 راهی رختکن شود.
بایرن مونیخ نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می توانست توسط رابرت لواندوفسکی یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما مدافع بوخوم با یک تکل استثنایی مانع از باز شدن دروازه این تیم شد. در دقیقه 75 بایرن مونیخ توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ارسال جاشوا کیمیش به روی دروازه با ضربه تمام کننده رابرت لواندوفسکی همراه شد تا این ستاره لهستانی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رسانده باشد.
در دقیقه 86 یک بدشانسی بزرگ مانع از ثبت هت‌تریک توسط رابرت لواندوفسکی شد. بایرن مونیخ به یک ضربه آزاد دست یافت. ستاره لهستانی پشت توپ ایستاد اما ضربه بسیار زیبای او به تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه بازی نیز بایرن مونیخ هر چه زد به در بسته خورد تا شاگردان یولیان ناگلزمان یک شکست تلخ را تجربه کرده باشند و این فرصت به دورتموند داده شود که فاصله را با این تیم کم کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بوخوم بایرن مونیخ لواندوفسکی رابرت لواندوفسکی 1 بایرن مونیخ گل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم

دیدار دو تیم بایرن‌مونیخ و آینتراخت فرانکفورت با پیروزی بایرن‌مونیخ به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و آینتراخت فرانکفورت عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ویکم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد بایرن‌مونیخ به‌پایان رسید.

هری کین در دقیقه ۹ از روی پاس لایمر و در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل‌های بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

تک گل فرانکفورت را هوگو اکیتیکه در دقیقه ۲۳ به ثمر رساند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت کد خبر 748520

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • کمک بایرن به کین