Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@10:18:18 GMT

بیمارستان‌های معین کرونا در خراسان شمالی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۹۹۹۸

بیمارستان‌های معین کرونا در خراسان شمالی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا جمعه‌زاده، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به آمادگی مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان برای مقابله با پیک ششم کرونا، اظهار کرد: با تصمیم کمیته علمی کرونا، بیمارستان‌های معین برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی استان مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر این اساس در مرکز استان، بیمارستان امام رضا(ع) مرکز مراجعه بیماران سرپایی بزرگسال، بیمارستان امام حسن(ع) مرکز ریفرال بیماران بستری بزرگسال و بیمارستان امام علی(ع) مرکز ریفرال بیماران بستری و سرپایی اطفال تعیین شدند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: در شهرستان شیروان، بیمارستان آیت‌الله هاشمی مرکز ریفرال بستری و سرپایی بزرگسالان و بیمارستان امام خمینی(ره) به عنوان مرکز ریفرال بستری و سرپایی اطفال ارائه خدمات می‌دهد.

وی با بیان اینکه بیمارستان جوادالائمه(ع) شهرستان جاجرم مرکز ریفرال بستری و سرپایی اطفال و بزرگسال و بیمارستان پورسینای آشخانه هم بعنوان مرکز مراجعه بیماران اطفال و بزرگسال تعیین شده است، تصریح کرد: بر اساس توافق انجام شده، بیمارستان ثامن الائمه تامین اجتماعی بجنورد نیز بیماران بستری و سرپایی کووید بزرگسال و اطفال را در دوران پیک ششم پذیرش خواهد کرد.

انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا در خراسان شمالی واکسیناسیون کرونا در خراسان شمالی بیمارستان امام بستری و سرپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود گفت: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی پس از مستقل شدن در بسیاری از شاخص‌ها عقب ماند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به احداث بیمارستان مادر و کودک، خاطرنشان کرد: ابتدا به دنبال ساخت این بیمارستان درون شهر بودیم اما به دلایلی اتفاق رقم نخورد.

مهدی شهریاری، منتخب مردم بجنورد در مجلس نیز در این مراسم تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات مختلفی ارائه شده که همه این خدمات مربوط به جمهوری اسلامی است و نباید آن را مختص یک دولت دانست.

وی اضافه کرد: سرانه تخت بیمارستانی و مراکز درمانی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشور است.

منتخب مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی جانمایی بیمارستان مادر و کودک را نامناسب دانست و تاکید کرد: مردم استان باید دسترسی راحت‌تری به این بیمارستان داشته باشند.

شهریاری از کمبود پزشک متخصص در استان گلایه کرد و گفت: خراسان شمالی در عموم شاخص‌ها محروم است.

کد خبر 748468

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم