Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار کرمان گفت: استان کرمان ظرفیت جذب تمام بودجه را داشته و مدیران جدید جذب اسناد خزانه را اولویت اصلی خود قرار دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان،  علی زینی‌وند امشب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان که با حضور شهباز حسن‌پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در  سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد اظهار داشت: بخش عمده بودجه کشور اسناد خزانه است و دستگاه‌ها هم با همین شیوه سال‌ها کار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان با بیان اینکه جذب اسناد خزانه باید در اولویت دستگاه‌های استان قرار گیرد و به هر شکلی که امکان دارد این اسناد جذب شود افزود: جذب اسناد خزانه یک روش تامین منابع مالی و جذب اعتبار برای استان بوده و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه قانون دست مدیران را باز گذاشته است و اگر پیمانکاران در مناقصه شرکت نمی‌کنند با ترک تشریفات این امکان وجود دارد که پروژه‌ها واگذار شود گفت: دستگاه‌هایی که نتوانند اسناد خزانه را جذب کنند سهمیه آنها به دستگاه‌هایی اختصاص داده می‌شود که توانایی جذب دارند.

زینی‌وند با بیان اینکه کوتاهی برخی دستگاه‌ها کاملا مشهود است و حتماً پیگیری می‌شود ادامه داد: مدیران جدید استان کرمان جذب اسناد خزانه استان را اولویت اصلی خود قرار دهند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در پایان سال و فصل بودجه قرار داریم حتماً مدیران جدید بودجه را اولویت قرار دهند که در بدو کار عملکرد ضعیفی از آنها مطرح نباشد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان ظرفیت جذب تمام بودجه از جمله اسناد خزانه را دارد تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد این بودجه برگشت داده شود.

پایان بهمن‌ماه عیدی کارکنان ادارات استان کرمان پرداخت می‌شودفرمانده سپاه استان کرمان: 41 کیلومتر سیل‌بند در شهرستان‌های سیل‌زده جنوب استان کرمان احداث شد540 پروژه دولتی و خصوصی در استان کرمان به مناسبت دهه فجر بهره‌برداری و گلنگ زنی می‌شود

وی با بیان اینکه بازسازی منازل آسیب‌دیده در سیل آغاز شده و دستگاه‌ها نگران بودجه نباشند گفت: در جبران خسارت کشاورزی در جنوب عقب هستیم و این گلایه‌مندی از وزارت کشاورزی وجود دارد.

زینی‌وند با اشاره به اینکه در سیل استان حدود هفت هزار میلیارد تومان خسارت دادیم که حداقل 50 درصد این خسارت ناشی از عدم اجرای سیلبند جیرفت است افزود: رئیس جمهور محترم دستور دادند که این سیلبند به‌طور کامل احداث شود و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه حدود 400 تا 500 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه اعتبار لازم است و رئیس جمهور دستور آن را داده است که امیدواریم در مجلس هم مصوب شود گفت: اجرای این سیلبند زندگی مردم در جنوب استان کرمان را برای همیشه ایمن می‌کند.

انتهای پیام/511/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان جذب اسناد خزانه مدیران جدید استان کرمان قرار دهند دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است

رحمت الله  اکرمی رئیس سازمان خزانه داری کل کشور در مراسم آیین رونمایی از برات الکترونیکی  با  بیان اینکه  ادر تامین سرمایه در گردش  و در تخصیص کارآمد و کارهای تامین وتولید  باید درست عمل کنیم تا شاهد رشد اقتصادی و ثبات اقتصادی در کشور باشیم گفت : راه اندازی  برات الکترونیکی   توجه به مدیریت ریسک است چراکه دائما در حال رصد بوده و زمینه ساز حذف  نقش های  واسط  می شود و تماس حلقه های ریسک را کاهش می دهد.

 اکرمی بیان کرد: در روش سنتی بنگاه های  اقتصادی خود جداگانه اقدام به  تسهیلات می کردند اما در روش جدید تمامی بانک ها  یکپارچه  و در قالب روش سنتی و روش جدید فعالیت می‌کنند.

رئیس خزانه داری کل کشور افزود: زمانی که یک خزانه داری برات توزیع می‌کند به معنای  آن است هیچ ریسکی وجودندارد. و در  بهمن ماه سال  ۱۴۰۰ که بحث سفته وبرات را رونمایی کرده بودیم هدف ما با بانک مرکزی  آن است که بتوانیم کارآمد در بحث تولید باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد