Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-08@21:05:55 GMT

◄ تامین ناوگان حمل‌ونقل مناطق آزاد با تهاتر نفت

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۰۰۶۶

◄ تامین ناوگان حمل‌ونقل مناطق آزاد با تهاتر نفت

تین نیوز

روابط عمومی مناطق آزاد اعلام کرد: دبیرخانه شورایعالی به منظور تسهیل، تسریع و استفاده از تجربیات مناطق آزاد قبلی، برای هر منطقه آزاد جدید، منطقه آزاد معینی را انتخاب و روند راه اندازی این مناطق را با انتخاب یک مدیر اجرایی به سرعت آغاز و بودجه قانونی لازم برای راه اندازی این مناطق را در تاریخ 1400/04/28 و مجدد درتاریخ 1400/08/13 به دولت ارسال کرده که تا کنون به تصویب نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز، مناطق آزاد جدید برای رسیدن به اهداف شاخص خود، نیاز حیاتی به بودجه دولتی دارند و سرعت آغاز به کار دفتر اجرایی و روند راه اندازی مناطق آزاد جدید، نیاز به تخصیص، تصویب و تحقق این بودجه قانونی دارد.

در همین راستا، دبیرخانه شورایعالی به منظور تامین هزینه ایجاد زیرساخت هایی اعم از تدوین طرح جامع، ناوگان حمل و نقل و غیره ی مناطق آزاد جدید، برای بودجه سال 1401 درخواست تخصیص بودجه با پیشنهاد تهاتر نفت را از دولت کرده بود که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد به تمامی بومیان و فعالین اقتصادی این مناطق اطمینان می دهد در راستای نیل به رسالت ذاتی و قانونی خود و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم، پشتیبانی های لازم و رفع موانع پیش رو برای پیشبرد امور این مناطق را در دستور کار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مناطق آزاد بودجه تین ناوگان حمل و نقل نفت مجلس شورای اسلامی منویات مقام معظم رهبری مناطق آزاد شورای عالی مناطق آزاد آزاد جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت

امتداد - عزیزی گفت: در این مرحله از اجرای ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه وانت بار شناسایی شدند که این میزان به معنی این است که بیش از ۱۰ درصد از این ناوگان عمومی فاقد بیمه شخص ثالث بوده اند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، سید کاظم عزیزی معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در گفتگو با فرکانس بیمه اظهار کرد: در این مرحله از اجرای ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثالث، اطلاعات کامل ناوگان وانت بارهای کشور که نزدیک به ۳ میلیون دستگاه بوده است از حیث دارا بودن بیمه نامه شخص ثالث بررسی شد که مشخص گردید ب

عزیزی با بیان اینکه اطلاع رسانی به این گروه از ناوگان از ماههای گذشته آغاز شده است و برخی از این خودروها پس از اطلاع رسانی اقدام به اخذ بیمه نامه نموده اند، بیان کرد: آمار و اطلاعات مربوط به دریافت کنندگان بیمه شخص ثالث، به زودی اعلام خواهد شد.

مجری طرح ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث همچنین در رابطه با تاثیر اجرای این ماده قانونی در میزان مراجعه دارندگان ناوگان فاقد بیمه جهت اخذ بیمه نامه شخص ثالث گفت: این ماده قانونی یکی از مهم ترین مواد قانونی و موثرترین ابزار جذب جامعه هدف جهت دریافت بیمه نامه شخص ثالث می باشد و اثرات اجرای آن در این خصوص تاکنون مشهود و ملموس بوده است و از سوی دیگر اجرای این ماده قانونی، از اهمال دارندگان وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه نسبت به تاخیر در تمدید به موقع بیمه نامه شخص ثالث پیشگیری نموده و بازدارندگی موثری خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ۴۲ هزار میلیارد تومان بودجه برای جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۳
  • رفع ایراد ۷۰۰۰ واگن باری بدون ترمز در دولت سیزدهم
  • جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکند
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • ارسال بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت