Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا تمامی کلاس‌های آموزشی دانشجویان دانشگاه یاسوج در مقاطع مختلف از ۷ اسفند ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، جزئیات نحوه برگزاری کلاس‌های نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه یاسوج اعلام شد.


با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و جهت ارتقا کیفیت آموزش با استفاده از آموزش حضوری شروع نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۴۰۱-۴۰۰ به مدت دو هفته از ۲۳ بهمن به ۷ اسفند ۱۴۰۰ به تاخیر می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمامی کلاس‌های درس دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی تمامی ورودی‌ها از تاریخ ۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ بصورت مجازی برگزار می‌شود.


تمامی کلاس‌های درس دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی کلیه ورودی‌ها دانشگاه از ۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ بصورت حضوری برگزار می‌شود.


با توجه به جمعیت دانشجویی مقاطع کاردانی و کارشناسی نحوه برگزاری حضوری کلاس‌های درس دانشکده‌های مختلف به شرح زیر است:


تمامی کلاس‌های درس دانشجویان مقطع کارشناسی تمامی ورودی‌های صرفا دانشکده علوم انسانی، دروس گروه معارف اسلامی و دروس عمومی همه دانشکده‌ها در طول نیمسال ۴۰۰۲ بصورت مجازی برگزار می‌شود.


لازم به ذکر است در صورت عادی شدن شرایط شیوع ویروس کرونا در هر زمانی در طول نیمسال، تمامی دروس دانشکده علوم انسانی، معارف اسالمی و عمومی نیز به صورت حضوری برگزارخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه یاسوج اموزش مجازی وزات علوم تمامی کلاس برگزار می شود کلاس های درس ۷ اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، اینفلوئنسرهای فضای مجازی (فعالان شبکه‌های اجتماعی که توانایی تاثیر بر گروه گسترده‌ای از مخاطبان را دارند) به سبک خاصی از دانشجویان آمریکایی که برای حمایت از فلسطین مورد سرکوب شدید پلیس و گارد ملی این کشور قرار گرفته‌اند، حمایت کردند.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

بنابراین گزارش، گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

همچنین مایک جانسون، جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفته بود و سعی کرد در جمع معترضان سخنرانی کند، در این سخنرانی هو شد.

جانسون در سخنرانی خود در دانشگاه کلمبیا مدعی شد که دانشجویان و برخی از اساتید کلمبیا از تروریسم حمایت کرده‌اند. او با ادبیاتی تند دانشجویان و معترضان را تهدید کرد که اگر به اعتراضات خودشان پایان ندهند، «گارد ملی» برای پایان دادن این تجمعات وارد عمل می شود.

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه «حمایت از تروریسم» در تجمعات حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا، خواستار پایان دادن به این اعتراضات شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و برخی از دیگر دانشگاه‌های آمریکا طی روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده علیه جنگ غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از اسرائیل بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی