Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید غضنفری شامگاه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: مقایسه جان باختگان ناشی از ویروس کرونا طی ۲ هفته اخیر که براساس آمار سالن عروجیان بهشت زهرا (س) پنج نفر بود، این آمار هم اکنون به حدود ۳۰ نفر رسیده‌ است.

وی اظهار داشت: این روند نشانگر آن است که با یک هشدار جدی روبرو هستیم و ۲ هفته کاملا صعودی را در آمار فوتی‌های ناشی از کرونا تجربه کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسئول اضافه کرد: اردیبهشت امسال رکورد فوتی‌ها در بهشت حضرت زهرا (س) شکسته شد، تعداد فوتی‌ها به نزدیک ۴۵۰ نفر رسید که حدود ۲۵۰ مورد از آن‌ها فوتی‌های کرونایی بودند و اکنون دربهشت حضرت زهرا (س) با این عدد فاصله بسیار زیادی داریم و به همین دلیل معتقدیم در مقایسه با تعداد فوتی‌ها در پیک‌های پیشین وارد پیک ششم نشده ایم.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه شمار فوتی های روزانه در این آرامستان هم اکنون ۱۷۰ نفر است که با این روند به ۲۰۰ نفر خواهد رسید، خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ تا ۷۰ فوتی‌ به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند.  

وی اعمال سختگیری ها در رعایت پروتکل های بهداشتی را خواستار شد و گفت: درخواست ما از شهروندان این است که پروتکل‌ها را بیش از پیش رعایت کنند و حضور مردم و خانواده‌های داغدار در این مکان کمتر شود، به ویژه که به ایام پایانی سال و پنجشنبه و جمعه آخر سال و زیارت اهل قبور نزدیک می‌شویم.  

غضنفری افزود: با توجه به اینکه کارکنان سالن عروجیان در شرایط کرونایی آسیب دیده بودند، همه‌ کارها دو شیفته شده، این درحالی است که دوران پیک کرونا همه کارکنان تک شیفت بودند و هر روز حضور داشتند، اما اکنون خدمات‌ رسانی پرسنل به صورت ۲۴ ساعت کار و ۲۴ ساعت استراحت است و هنوز با وجود افزایش نسبی آمار فوتی‌های کرونایی این روند همچنان ادامه دارد.  

این مسئول تاکید کرد: تلاش ما خدمت بی‌منت به مردم و خانواده‌های داغدار است و تلاش کردیم تا برای مجتمع عروجیان خدماتی را در نظر بگیریم که حداقل هزینه توسط خانواده‌های داغداری که به بهشت زهرا حاضر مراجعه می کنند، پرداخت شود.

وی اظهار داشت: یکی از این موارد که به تازگی اعلام شد، رایگان کردن بزرگترین پارکینگ مجتمع عروجیان بود که روزانه پذیرای یکهزار و ۵۰۰ دستگاه ماشین و اکنون این مکان کاملا رایگان شده است.  

غضنفری گفت: خدمات دیگری نیز برای مجتمع عروجیان در نظر گرفته شده است که به زودی به همشهریان تهرانی اعلام خواهد شد.  

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) یادآور شد: هدف ما در این سازمان خدمت بی‌منت و تبدیل این سازمان از یک مجموعه درآمدی به مجموعه‌ای خدماتی - درآمدی است.

به گزارش ایرنا، بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران است که در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز و این آرامستان ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات رسیدگی می کند.

گلزار شهدای بهشت زهرا(س) مدفن ۳۴ هزار شهید گلگون کفن و چهار هزار شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی، انقلاب و مدافعان حرم است.

برچسب‌ها بهشت زهرا شهرستان ری ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهشت زهرا شهرستان ری ویروس کرونا بهشت زهرا شهرستان ری ویروس کرونا بهشت زهرا فوتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از ۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات ماموریت‌های اورژانس تهران در یک هفته گذشته، گفت: از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شده که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۲۰ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته ۶۴ هزار و ۳۴۲ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است، گفت:‌ متاسفانه در این میان این تماس‌ها ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۹۹۴ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین اورژانس هوایی نیز چهار سورتی پرواز داشت که در پی آن چهار نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان