Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@10:51:14 GMT

آشنایی بیشتر با حقوق کاربران راننده

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۰۲۰۵

آشنایی بیشتر با حقوق کاربران راننده

  کیفیت ارتباط میان مسافر و راننده در طول یک سفر می‌تواند برای هر دو تجربه خوشایندی رقم بزند و این بخش از زندگی روزمره که در ترافیک و شلوغی خیابان‌ها سپری می‌شود را آسوده و ‌لذت‌بخش کند.
تمامی امکاناتی که در اختیار کاربران مسافر قرار داده شده، از جمله گزینه‌های سفر که اجازه ایجاد تغییر در مقصد، ثبت زمان توقف، ثبت مقصد دوم را می‌دهد و همچین شیوه‌های متفاوت پرداخت و امکان لغو سفر مواردی هستند که به مسافران این امکان را می‌دهند با صرف کمترین وقت و زمان ممکن سفر دلخواهشان را تا مقصد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما برای استفاده از تمامی این امکانات، در نظر گرفتن حقوق کاربران راننده هم از اهمیت بسیاری برخوردار است. با رعایت مواردی ساده می‌توان تجربه سفر را برای کاربران راننده هم خوشایند کرد.
 
لغو غیرضروری سفر پس از رسیدن راننده
لغو سفر گاهی اجتناب‌ناپذیر است و کاربران راننده و مسافر در مواردی ناچارند سفرهای اسنپی را به دلایل مختلف لغو کنند. به طور کلی اسنپ از هر دو گروه کاربرانش می‌خواهد، برای رعایت حقوق طرفین و جلوگیری از اتلاف وقت دیگران، تا حد ممکن از لغو غیرضروری پرهیز کنند. ممکن است پس از ثبت درخواست و قبول سفر از سوی یکی از رانندگان در محدوده‌، به دلایل مختلف از انجام سفر منصرف شویم. اما این را به خاطر داشته باشیم زمانی که کاربر راننده به مبدا رسیده و مدتی در انتظار مانده است، به این معناست که زمانی را صرف کرده تا مبدا ما را روی نقشه پیدا کند، مسیریابی را فعال کند، به سمت مبدا حرکت کند و پس از رسیدن به مبدا از طریق تماس تلفنی و یا پیام داخل اپلیکیشن ما را مطلع کند و منتظر بماند. در چنین حالتی راننده برای انجام سفر آماده است و ما به دلایل شخصی از انجام سفر منصرف شده‌ایم، وقت و هزینه‌ی سوختی که کاربر راننده برای رساندن خود به مبدا صرف کرده‌ است بخشی از سرمایه‌ی شغلی اوست. برای کاهش لغوهای غیرضروری، پیش از ثبت درخواست از انجام سفر مطمئن شویم و برای شروع سفر آماده باشیم، مبدا خود را با دقت انتخاب کنیم، اگر از مبدا ثبت شده روی اپلیکیشن فاصله داریم، پیش از رسیدن راننده به سمت مبدا حرکت کنیم. متقابلا کاربران راننده نیز موظفند برای جلوگیری از اتلاف وقت کاربران مسافر فقط در صورتی درخواست را بپذیرند که آمادگی و تمایل انجام سفر را دارند و در صورتی که احتمال می‌دهند با تاخیر به مبدا می‌رسند کاربر مسافر را با تماس تلنفی یا چت داخل اپلیکیشن مطلع کنند.
 
ماسک بزنیم و موارد بهداشتی را رعایت کنیم
این روزها همه ما می‌دانیم برای جلوگیری از انتقال و ابتلا به بیماری کرونا باید چه مواردی را رعایت کنیم. زدن ماسک مهم‌ترین عامل پیشگیری از ابتلا و انتقال بیماری‌ است. بیش از یک سال پیش زمانی که هنوز زدن ماسک در اماکن عمومی اجباری نشده بود، اسنپ برای اطمینان از سلامت هر دو گروه کاربران پوشیدن ماسک را در سفرها الزامی اعلام کرد و طبق گزارش‌های اسنپ در این روزها در بیش از ۹۰ درصد سفرهای اسنپی با ماسک انجام می‌شود. همیشه پیش از سوار شدن به خودرو ماسک را به درستی روی صورت قرار دهیم و تا جای ممکن از پرداخت نقدی که امکان انتقال ویروس با جابه‌جایی اسکناس را دارد پرهیز کنیم.
 
تصمیم‌گیری درباره روش پرداخت پیش از شروع سفر
همیشه پیش از آغاز سفر نحوه پرداخت هزینه سفر را مشخص کنیم. اگر می‌خواهیم هزینه سفر را نقدی پرداخت کنیم، حتما پیش از شروع سفر از داشتن پول نقد اطمینان حاصل کنیم یا در صورتی که نیاز به مراجعه به دستگاه خودپرداز داشتیم، زمان توقف را در اپلیکیشن ثبت کنیم چرا که هزینه سفر بر مبنای زمان تخمینی فاصله مبدا تا مقصد بدون توقف محاسبه شده است. در صورتی که تمایل به پرداخت آنلاین داریم حتما چند دقیقه پیش از رسیدن به مقصد پرداخت را نهایی کنیم تا کاربر راننده بتواند به محض رساندن ما به مقصد اتمام سفر را در اپلیکیشن ثبت کند و برای قبول درخواست‌های بعدی آماده شود.
 
هماهنگی با راننده پیش از ثبت تغییرات سفر در اپلیکیشن
از جمله امکانات موجود در اپلیکیشن اسنپ «گزینه‌های سفر» است که با استفاده از آن مسافران می‌توانند حین سفر مقصدشان را تغییر دهند، توقف داشته باشند یا مقصد دومی را به سفر اضافه کنند. همیشه پیش از ثبت این تغییرات در اپلیکیشن با کاربر راننده صحبت کنیم. کاربر راننده این حق را دارد که با تغییرات مورد نظر مسافر موافقت نکند. برای مثال ممکن است مقصد دوم مسافر از محلی که راننده در نظر داشته سفر به اتمام برسد فاصله زیادی داشته باشد یا زمان کافی برای توقف حین سفر و سپس رساندن مسافر به مقصد نداشته باشد. همیشه این را در نظر بگیریم که تمامی آنچه در ابتدا در اپلیکیشن ثبت می‌شود به نوعی قرار ابتدایی ما با کاربران راننده است و هر تغییری در این قرار باید با موافقت طرفین صورت بگیرد.
 
به پیام‌های راننده در محیط چت داخل اپلیکیشن پاسخ دهیم
قابلیت چت داخل اپلیکیشن که برای تمام کاربران در دسترس است، بهترین راه ارتباطی مسافر پیش از آغاز سفر با کاربر راننده است. تلاش کنیم پس از قبول شدن درخواست توسط راننده تا رسیدن او به مبدا و سوار شدن همیشه نگاهی به بخش چت داخل اپلیکیشن بیندازیم و در صورتی که پیامی از راننده دریافت کرده‌ایم آن را پاسخ دهیم تا راننده اطمینان داشته باشد که آماده سفر هستیم و در صورت لزوم هماهنگی‌های پیش از سفر را انجام دهیم.
 
 
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اسنپ حقوق کاربران راننده گزینه های سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان

فیش حقوق بازنشستگان بانک مسکن را چگونه بگیریمساده‌ترین شیوه دانلود فیش حقوق بازنشستگان بانک مسکن

دانلود فیش حقوق بازنشستگان بانک مسکن

کارکنان و بازنشستگان بانک مسکن از طریق سامانه زیر میتوانند فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

این روز‌ها خدمات بانکداری الکترونیک جزو مسائلی است که بیش از هر چیز نگاه مردم را در مورد بانک‌ها به خود جلب می‌کند. در واقع، کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیک توسط بانک‌ها تبدیل به ملاکی برای انتخاب بانک مدنظر برای افتتاح حساب از سوی مردم شده است. در این بین اپلیکیشن‌های اندرویدی همراه بانک جزو راه‌های مهم ارائه خدماتی بانکی از سوی بانک به مشتریان تلقی می‌شود. بانک مسکن با اپلیکیشن همراه بانک مسکن سعی کرده تا خدمات بسیاری را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهد و برنامه‌ای را منتشر کرده که داشتن آن برای تمامی مشتریان این بانک ضروری به حساب می‌آید.

پس از افتتاح حساب در یکی از شعب بانک مسکن، می‌توانید به خدمات همراه بانک مسکن در ۲۴ ساعت شبانه‌روز دسترسی داشته باشید و بسیاری از کار‌های بانکی خود را به صورت آنلاین انجام دهید. دسترسی به جزئیات سپرده و کارت خود از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن است. شما می‌توانید درخواست ارسال صورت حساب به ایمیل خود را نیز داشته باشید که از جمله دیگر قابلیت‌های جذاب برنامه اندرویدی همراه بانک مسکن است.

انتقال وجه یکی از آن دسته عملیات‌های پرتقاضا است که مشتریان هر بانکی به آن در طول روز نیاز پیدا می‌کنند. شما به کمک اپلیکیشن همراه بانک مسکن به راحتی می‌توانید از کارت و سپرده خود به حساب دیگران وجه انتقال دهید. در واقع انتقال وجه از روش‌های مختلف از جمله روش پرطرفدار و متداول کارت به کارت از جمله مزایای برنامه همراه بانک مسکن برای مشتریان است. شما می‌توانید به راحتی رسید انتقال وجه را نیز به فرد مدنظر ارسال نمایید.

تسهیلات از جمله دیگر خدمات این اپلیکیشن است که بدون شک برای مشتریان بانک مسکن نکته حائز اهمیتی به شمار می‌آید. شما می‌توانید اطلاعات اقساط را دریافت نمایید و در صورت لزوم برای پرداخت اقساط تسهیلات خود نیز از طریق همین اپلیکیشن اقدام نمایید. همچنین خدمات مربوط به چک هم در این برنامه تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توانید کار‌هایی نظیر استعلام چک را انجام دهید.

پرداخت قبوض از دیگر عملیات‌های پرداخت است که مشتریان هر بانکی به آن نیاز دارند. شما می‌توانید به سادگی با استفاده از همراه بانک مسکن، از قبوض خدماتی خود استعلام بگیرید و نسبت به پرداخت‌ها نیز اقدام کنید. همچنین، برای برخی دیگر از خدمات پرداخت نظیر خرید شارژ و بسته اینترنت که اتفاقا جزو عملیات‌های پرتقاضا نیز به حساب می‌آیند، می‌توانید برطرف کردن نیاز‌های خود را برعهده اپلیکیشن همراه بانک مسکن بگذارید. درخواست‌هایی نظیر مسدود نمودن کارت یا اعلام مفقودی کارت نیز از طریق این برنامه میسر شده است. در نهایت، باید گفت که ویژگی جالب نرخ ارز نیز در این برنامه قرار گرفته است.

همراه بانک مسکن یک برنامه کاربردی و مطمئن برای مشتریان بانک مسکن است و نصب آن را به مشتریان این بانک توصیه می‌کنیم.

ویژگی‌های برنامه:

مشاهده جزئیات سپرده و درخواست گردش حساب انتقال وجه از روش‌های مختلف خرید شارژ و بسته اینترنت استعلام چک خدمات مربوط به تسهیلات tags # بازنشستگان سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟