Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال تورم و افزایش بهای انرژی در انگلیس، شهروندان این کشور درشهرهای مختلف انگلیس به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت «بوریس جانسون» دست به تظاهرات زدند.

به گزارش مشرق، به دنبال تورم ،افزایش هزینه‌های زندگی و افزایش بهای انرژی، شهروندان انگلیس ناراضی از وضعیت موجود، روز شنبه  به خیابان‌ها آمدند.

به نوشته روزنامه «دیلی میل» پلاکاردهایی از سوی جمعیت معترض در یکی از میادین اصلی لندن نصب شده بود که روی آن نوشته شده بود،«از ثروتمندان مالیات بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

این تظاهرات در شهرهای  مختلف انگلیس به دعوت گروه «مجمع خلق» و با حمایت اتحادیه‌های کارگری این کشور برگزار شد. در شهر «نیوکاسل»، روی پلاکاردی شعار «حقه‌بازان محافظه‌کار» و  «من می‌توانم بهتری از بوریس کاری انجام دهم» مشاهده شد.

«لورا پیدکاک»، دبیر گروه مجمع خلق و نماینده سابق حزب کارگر از نارضایتی مردم انگلیس به وضعیت موجود و خشم فزاینده اشاره کرد. وی افزود: «کارگران نمی‌توانند سخت‌تر کار کنند و زندگی بسیار دشوارتر می‌شود سالمندان  در زمستان در منازل خود سردشان می شود و مردم در فراهم آوردن هزینه‌های فرزندان خود  با مشکلات مواجه هستند.»


تجمع معترضان در نیوکاسل

وی گفت: «مردم به وضوح نابرابری در جامعه را می‌بینند،  در حالی که شرکت‌هایی وجود دارند که سودهای هنگفتی کسب می‌کنند و ثروتمندان ، غنی‌تر می‌شوند و بقیه باید رنج بکشند. در همین حال، دولت نشسته و هیچ کمکی به مردم نمی‌کند. بنابراین، ما در خیابان‌ها خواهیم آمد و می‌گوییم که دیگر بس است.»

«فرانک هیثکوت»، رئیس اتحادیه خدمات عمومی و بازرگانی گفت: «افزایش قبوض گرمایشی، سوخت، هزینه‌های حمل و نقل و سهم بیمه ملی، همزمان با کاهش حقوق و دستمزدها ، اکثر کارگران را با بحران واقعی هزینه زندگی مواجه می کند.»

در این تظاهرات «جرمی کوربین» رهبر سابق حزب کارگر انگلیس نیز حضور داشت و از بی‌توجهی دولت «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس به وضعیت موجود و حضور نظامی در اوکراین انتقاد کرد.

رسانه‌های انگلیس  چندی قبل نسبت به  افزایش هزینه‌های انرژی و کمبود گوشت، مرغ و غذاهای بسته بندی شده هشدار داده بودند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت انگلیس تظاهرات اعتراض اوکراین مشرق بوریس جانسون خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد

مرحله کتبی نوزدهمین دوره آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن، همزمان با سراسر کشور، در مشهد برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از مشهد، مهدی رمضانی در جمع خبرنگاران در خصوص آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان ‌قرآن اظهارداشت: در این دوره از آزمون 1618 داوطلب شامل 488 نفر از برادران و 1130 نفر از خواهران در شهر‌های مشهد، تربت حیدریه، تربت جام، نیشابور، کاشمر، سبزوار و خواف، در رشته‌های حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن در استان خراسان رضوی به رقابت پرداختند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه گفت: داوطلبانی که 80 درصد امتیاز آزمون در مرحله کتبی را کسب کنند، مجاز به شرکت در مرحله شفاهی آزمون خواهد بود که در این مرحله و به صورت حضوری، مواردی از قبیل حسن حفظ، صوت، لحن، تجوید و وقف و ابتدا، مورد سنجش اساتید قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تعداد افرادی نکه در 2 بخش کتبی و شفاهی آزمون پذیرفته شده و موفق به دریافت مدرک حفظ قرآن شدند نیز هر سال افزایش داشته و از 11 نفر در سال 1385 به 133 نفر در سال 1402 رسیده است.

وی تاکیدکرد : این آزمون از سال 1385 برگزار می‌شود و تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون نیز هر سال در مقایسه با سال پیش از آن افزایش یافته است. برای نمونه، آزمون سال گذشته در استان خراسان رضوی با حضور 1167 نفر برگزار شد و تعداد شرکت‌کنندگان در سال جاری با حدود 40 درصد افزایش به 1618 نفر رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شورا‌های شهر
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شوراهای شهر/حزب مخالف خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد
  • بازداشت ۴۵ نفر به دلیل اعتراض به قانون ضد مهاجرتی سوناک
  • سندرز از تظاهرات دانشجویان آمریکا حمایت کرد