Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های دوم و چهارم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر می روند

در چارچوب هفته بیست و دوم بوندسلیگا، یونیون برلین میزبان بروسیا دورتموند خواهد بود. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات بازی:

 اطلاعات بازی یونیون برلین - بروسیا دورتموند تاریخ برگزاری: شنبه، 24 بهمن 1400 (13 فوریه 2022) ساعت برگزاری: 18:00 به وقت تهران مکان برگزاری: اندر آلتن فورسترای، برلین هفته برگزاری: هفته 22 بوندسلیگا، فصل 22-2021 شرح وضعیت تیم های یونیون برلین - بروسیا دورتموند  پس از شکست 5 بر 1 مقابل لورکوزن، مطمئنا برد بوخوم مقابل بایرن خبر خوبی برای زنبور ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حال بر خلاف هفته گذشته باز امید ها برای ادامه رقابت با بایرن زنده شده است. این بهترین فرصت برای دورتموند خواهد بود تا فاصله خود را با بایرن مونیخ باری دیگر به عدد 6 برساند. اما همچنان ارلینگ هالند در این بازی نیز حضور نخواهد داشت. هفته گذشته مقابل لورکوزن تصمیمات روزه برای پر کردن جای خالی این مهاجم اشتباه بودند، حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که در این بازی چه شیوه ای را اتخاذ خواهد کرد. توماس مونیه، تورگان هازارد، ماریوس ولف نیز از دیگر غایبان مهم دورتموند در بازی فردا خواهند بود. دورتموند برای استفاده از شکست بایرن مقابل بوخوم، کار سختی را مقابل یونیون پیش روی خود خواهد داشت.
  یونیون برلین در هفته گذشته پس از سر گیری رقابت های باشگاهی با اتمام فیفا دی، به طور غیر منتظره ای با نتیجه 2 بر 0 مقابل آگزبورگ شکست خورد. اورس فیشر در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی از ناتوانی تیمش در استفاده از موقعیت های گل خود و عدم سازماندهی معمول در خط دفاعی تیمش، انتقاد کرده بود. گویا خروج مکس کروزه از یونیون خیلی زود تاثیر خود را در خط حمله این تیم نشان داده است. چالش اصلی فیشر در این روز ها پیدا کردن راه حلی برای پر کردن جای این بازیکن در خط حمله به حساب می آید. رانی خدیرا هافبک 28 ساله یونیون برلین از مهم ترین غایبان این تیم برای بازی فردا خواهد بود. ترکیب احتمالی دو تیم / هواسکور

 

 غایبان دو تیم برای بازی فردا / هواسکور

 

رویارویی های پیشین دو تیم

 

جایگاه دو تیم در جدول بوندسلیگا رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز 2 بروسیا دورتموند 14 1 6 54 36 18 43 4 یونیون برلین 9 7 5 29 27 2 34 نکات آماری بازی پس از خروج کروزه، تایوو آوونی با 9 گل در 18 بازی، بهترین گلزن برلینی ها در این فصل بوندسلیگا به حساب می آید. این بازیکن در پیروزی فصل گذاشته یونیون مقابل دورتموند نیز موفق شده بود گلزنی کند. یونیون برلین هر 2 بازی خانگی خود مقابل دورتموند را با پیروزی پشت سر گذاشته است. بروسیا دورتموند تا اینجای فصل 36 گل دریافت کرده است. این بدترین آمار آن ها پس از 21 بازی از فصل 08-2007 تاکنون بوده است. یونیون برلین تنها تیمی در بوندسلیگا است که بروسیا دورتموند در خانه موفق به شکستش نشده است. پیش بینی نتیجه بازی / هواسکور


یونیون برلین 1-2 بروسیا دورتموند 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس یکی از ضاربان مرحوم محسن قاسمی دستگیر شد باشگاه پرسپولیس رضایت نامه شیری را صادر کرد؛ مقصد بعدی فولاد درخواست پرز از هالند برای ماندن در دورتموند آنتونیو کونته: فرگوسن فوتبال مرا می‌پسندید؛ منچستریونایتد مرا می‌خواست 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بروسیا دورتموند یونیون برلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم

دیدار دو تیم دورتموند و لایپزیش با پیروزی پر گل لایپزیش به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال دورتموند و لایپزیش عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ویکم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لایپزیش به‌پایان رسید.

جیدون سانچو در دقیقه ۲۰ تک گل تیم دورتموند را به ثمر رساند.

ایکوما اوپندا در دقیقه ۲۳، بنجامین سسکو در دقیقه ۲+۴۵، محمد سیماکان در دقیقه ۴۶ و کریستوف بوامگارتنر در دقیقه ۸۰ گل‌های لایپزیش را رقم زدند.

خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش کد خبر 748525

دیگر خبرها

  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین