Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین-مریم باقرپور: ماجرای غافلگیری «شایان» کودک ۹ ساله مبتلا به سرطان خون مربوط به زمانی می شود که او در مسجد محل آرزوی کرده بود که روزی سوار خودرو پلیس شده و آژیر زده و به رانندگان خاطی هشدار بدهد.

این آرزو دهان به دهان چرخیده بود تا به سرهنگ «زینی» از بازنشستگان پلیس راهنمایی و رانندگی رسید و او با هماهنگی راهور منطقه ۲ پیگیر تحقق این آرزوی شایان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل در یکی از روزهای سرد زمستان سرگرد «مرتضی مهدی زاده» رئیس آموزش راهور منطقه ۲ تهران بزرگ با یک خودرو پلیس و هدایای مختلف به بلوار دادمان، خیابان ارغوان غربی رفت تا این آرزو را برآورده کند.

«شایان» با مشاهده خودرو در مقابل منزل شان اول شوکه شده و در ادامه با کارت همیار پلیسی که دریافت می کند سوار برخودرو می شود تا گشتی در منطقه ۲ و معابرش بزند. به ویژه در بلوار  دادمان و ارغوان غربی که معمولا ترافیک است و خودروها دوبل و سوبل توقف می کنند.

در این میان شایان با به صدا درآورن آژیر و اعلام اخطار به رانندگان خاطی از بلندگو خودروی پلیس به آرزوی دوم و سوم خود هم می رسد. مهدی زاده در این باره گفت:«هدف ما ایجاد انگیزه و امید به زندگی بود و امیدواریم که شایان هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورده و به عنوان همیار بتواند به ما در آموزش و برقراری نظم کمک کند.»

کد خبر 656816 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر سرطان کودکان منطقه ۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور شهر سرطان کودکان منطقه ۲ منطقه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است

رییس پلیس راهور فراجا گفت: هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است.

به گزارش ایران جیب، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص بیشترین مطالبات مردم در این جلسه مردمی اظهار داشت: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم شماره گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

سردارحسینی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این هست که مسوولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده و یکی از کارهای خوب است.

وی گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و در خواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچکدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

وی در خصوص بعل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هر گونه نوشتار یا برچسب بر روی شیشه ها و بدنه خودرو ممنوعیت دارد و تنها استثنا برای خودروهایی که مربوط به بخش های تجاری و اقتصادی که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام داشته باشند موردی ندارد و در غیر این صورت هر گونه تصویر و نوشته ممنوعیت دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران