Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم چلسی با شکست پالمیراس فاتح جام باشگاه‌های جهان شد. خبرگزاری میزان - دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان از ساعت ۲۰ امشب (شنبه) به میزبانی ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی امارات و بین تیم‌های چلسی و پالمیراس برزیل برگزار شد که در پایان این بازی زیبا و مهیج این آبی‌های لندنی بودند که موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار در ابتدا روملو لوکاکو در دقیقه ۵۵ و با ضربه سر گل نخست چلسی را به ثمر رساند، اما ویگا در دقیقه ۶۴ و از روی نقطه پنالتی گل تساوی پالمیراس را وارد دروازه ادوارد مندی کرد تا با تساوی یک بر یک در ۹۰ دقیقه تکلیف تیم پیروزی در وقت‌های اضافه مشخص شود.

در حالی که با وجود فشار همه جانبه چلسی، این تیم از باز کردن دروازه حریف برزیلی ناکام بود تا این که با خطای هند مدافع پالمیراس، کای هاورتز موفق شد در دقیقه ۱۱۶ گل برتری چلسی را به ثمر رساند تا شاگردان توماس توخل فاتح جام باشگاه‌های جهان شوند. بیشتر بخوانید: امیدواری پوچتینو به حضور نیمار در بازی با رئال

انتهای پیام/

برچسب ها: جام باشگاه‌های جهان چلسی پالمیراس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چلسی جام باشگاه های جهان چلسی پالمیراس جام باشگاه های جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید مونیخ را با نتیجه ای خوب ترک کرد و هفته بعد در برنابئو می تواند با شکست بایرن راهی فینال لیگ قهرمانان شود. بهترین بازیکن میدان وینیسیوس بود که توانست هر دو گل رئال را بزند.

او در دقیقه 24 روی پاس استثنایی تونی کروس توانست نویر را مغلوب کند و در اواخر بازی نیز از روی نقطه پنالتی بازی را 2-2 برابر کرد.

دوربین ها در این بازی چند بار فلورنتینو پرز، رئیس رئال، را روی سکوها نشان دادند که در یکی از موارد بعد از گل دوم وینیسیوس بود. پرز از جایش تکان نخورد و در چهره او نیز حس خاصی دیده نمی شد در حالی که وینی توانسته بود شب رئال را در مونیخ نجات دهد. آاس نوشته است که پرز به گل اول وینی نیز واکنش خاصی نشان نداد.

شاید در تمام سال های گذشته تنها واکنش جدی پرز به یکی از گل های رئال در فینال 2014 لیسبون برابر اتلتیکو و گل دقیقه 93 سرخیو راموس بود که مانع از شکست رئال شد. پرز از خوشحالی بلند شد و با هیجان فراوان برای راموس دست زد.

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد