Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان سالاری عصر شنبه در حاشیه افتتاحیه کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن، گفت: کلینیک‌های ویژه تخصصی و فوق تخصصی واحدهای درمانی سرپایی تابعه دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: تحقق شاخص عدالت در سلامت و کاهش سهم هزینه‌های مستقیم مردم، ایجاد دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی درمانی، افزایش خدمت‌رسانی به بیماران سرپایی و ارتقا شاخص رضایتمندی از عمده اهداف راه‌اندازی کلینیک‌های ویژه تخصصی و فوق تخصصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احداث و بهره‌برداری از ۱۰ کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در گیلان در طرح تحول سلامت از اهداف دولت در راستای استقرار عدالت سلامت بوده است.

سالاری با بیان اینکه تاکنون دو کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان‌های رشت و رودسر افتتاح و بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: دو کلینیک ویژه تخصصی دیگر نیز در شهرستان‌های فومن و آستانه‌اشرفیه آماده بهره‌برداری هستند.

وی با اشاره به بهره برداری از کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن، افزود: این کلینیک از سال ۹۵ با زیربنای ۷۹۰ مترمربع آغاز و در بهمن‌ماه امسال فرایند احداث و تجهیز آن به پایان رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد: کلینیک ویژه فومن در مساحت ۷۸۰ مترمربعی احداث‌شده و برای ساخت و تجهیز آن ۱۸ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

سالاری ادامه داد: این کلینیک دارای بخش‌های قلب و عروق، اطفال، جراحی، رادیولوژی، سونوگرافی، داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، اعصاب و روان و دندانپزشکی است.

لازم به ذکر است، در گیلان هشت کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در دست احداث است که بین ۹۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

کد خبر 5423681

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان سالاری دانشگاه علوم پزشكی گیلان فومن ایجاد زیرساختها راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا جشنواره فیلم فجر خطبه های نماز جمعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرگان شیوع کرونا ویژه تخصصی و فوق تخصصی کلینیک ویژه تخصصی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان بعثت نفت شهرستان گچساران افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و یکی از طرحهای بر جای مانده از دولت های گذشته است.

وی بیان داشت: دولت نسبت به اجرای طرح های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم توجه دارد و این طرح سلامت، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

منصوری اظهار داشت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و کارهای ابنیه نیز تمام شده و هم اکنون تاسیسات بیمارستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همزمان کار خرید و نصب تجهیزات نیز انجام می شود، گفت: این بیمارستان، در زمان افتتاح، با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد و مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت مراکز تصویر برداری همچون ام آر آی و سی تی اسکن نیز در این طرح درمانی پیش بینی شده است.

کد خبر 6093005

دیگر خبرها

  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت