Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوچانو اسپالتی معتقد است که ناپولی در برابر اینتر نتوانسته که بازی را به درستی مدیریت کند

برتری یک نیمه‌ای پارتنوپی، در نیمه دوم تحت تاثیر عملکرد خوب اینتری‌ها قرار گرفت.

طرفداری | امروز در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا، دیدار بزرگ هفته بیست و پنجم سری آ میان ناپولی و اینتر برگزار شد که به تساوی انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوچانو اسپالتی که امروز یک بار دیگر مقابل باشگاه سابقش قرار گرفت، پس از اتمام مسابقه در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

برای کسب پیروزی در این مسابقه، باید بازی را بر اساس خصوصیات خودمان مدیریت می‌کردیم. این اتفاق نیافتاد. گل تساوی را در ابتدای نیمه دوم دریافت کردیم و پس از آن شرایط برای بردن مسابقه سخت‌تر شد. 

هر تیمی که با سیستم ۱-۳-۲-۴ مقابل اینتر قرار می‌گیرد، برای مهار وینگ‌بک‌های پرتحرک آن‌ها در زمان حمله، باید فول‌بک‌ها را در فاز دفاعی قرار بدهد و یا از خط هافبک برای کمک به آن‌ها بهره بگیرد. تیم من امشب در مقاطع زیادی از بازی با ایده‌های درست عمل کرد، اما روی برخی از‌ صحنه‌ها نیازمند عملکرد بهتری بودیم.

باید اتفاقاتی که در زمین بازی افتاد را بپذیریم و از تجارب این مسابقه برای پیشرفت تیم در آینده درس بگیریم. به طور کلی نمایش خیلی خوبی داشتیم، فرصت‌های زیادی برای ثبت گل دوم به دست آوردیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌ها برای کسب برتری استفاده کنیم. از عملکرد تیم و امتیازی که به دست آمد رضایت دارم، با وجود این که در نیمه دوم به اندازه کافی خوب نبودیم.

ناپولی همچنان در کورس اسکودتو است و به زودی وارد دور حذفی لیگ اروپا خواهد شد:

 این‌ها بازی‌های زیبایی هستند که باید در برابر رقبای قدرتمند برگزار کنیم. باید با اطمینان پا به این دیدارها بگذاریم و در طول ۹۰ دقیقه تلاش و استعدادمان را به کار بگیریم. ونتزیا، اینتر و بارسلونا، همه این دیدارها برای این است که بفهمیم در چه سطحی قرار داریم. انگیزه و اشتیاق ما باید بر محدودیت‌ها غلبه کند.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس یکی از ضاربان مرحوم محسن قاسمی دستگیر شد باشگاه پرسپولیس رضایت نامه شیری را صادر کرد؛ مقصد بعدی فولاد درخواست پرز از هالند برای ماندن در دورتموند آنتونیو کونته: فرگوسن فوتبال مرا می‌پسندید؛ منچستریونایتد مرا می‌خواست 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب با درخشش ارلینگ هالند و پوکر این مهاجم نروژی توانست به پیروزی ۵-۱ برسد. حالا سیتیزن‌ها تا پایان این فصل لیگ برتر سه بازی دارند و در صورت پیروزی در این سه دیدار قهرمان لیگ برتر خواهند شد. پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی امروز در مورد وضعیت تیمش در کورس قهرمانی صحبت کرد.

پوکر هالند؟
او به فرم خوبش بازگشته است. پنالتی‌ها به او کمک کردند اما گل‌های دوم و چهارم او عالی بودند. شما نمی‌توانید خوب بودن او را انکار کنید، امیدوارم در سه بازی آخر لیگ و فینال جام حذفی هم این روند را ادامه دهد.

شرایط‌تان برای قهرمانی؟
یک هفته، سه بازی، نه امتیاز و ما قهرمان می‌شویم. شش امتیاز، هفت امتیاز، آرسنال قهرمان می‌شود. چاره‌ای جز بردن هر سه بازی و گرفتن ۹ امتیاز نداریم.

به احتمال مساوی شدن امتیاز به آرسنال و افزایش تفاضل گل فکر کرده‌اید؟
ممکن نیست. رسیدن به آرسنال غیرممکن است و به اینکه امتیازات مساوی شود و ما قهرمان شویم فکر نمی‌کنیم. ما نمی‌توانیم به آنها برسیم. نحوه بازی آنها ثابت و بدون افت بوده است، بعید است آنها لغزشی داشته باشند. سه بازی داریم، امیدواریم اولی و دومی را ببریم و با بردن سومی که ۱۵ روز دیگر است جام لیگ برتر را دستان‌مان بگیریم.

نظرتان درباره بازی بعدی؟
فولام تیم خوبی است و از امشب به آنها فکر می‌کنیم. بازی خارج از خانه مقابل تیم فوق‌العاده‌ای مثل فولام قطعا دشوار خواهد بود. آنها می‌توانند برای ما مشکل‌ساز باشند و برای اینکه مانع این شویم، باید خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس