Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - مدتی است که دریافت خدمات مربوط به شماره گذاری و تعویض پلاک صرفا از طریق دریافت نوبت اینترنتی امکان‌پذیر شده و دیگر افرادی که بدون نوبت قبلی به این مراکز مراجعه کنند، خدماتی دریافت نمی‌کنند. این اقدام منجر به نارضایتی برخی از شهروندان شده است، چرا که به گفته این دسته از شهروندان امکان دریافت نوبت اینترنتی برایشان قابل انجام نبوده یا به سختی انجام شده است و این چالشی است که اخیرا شماری از شهروندان با آن روبه‌رو شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از متقاضیان تعویض پلاک می‌گوید: حدود دو هفته در انتظار دریافت نوبت اینترنتی بوده وپس از این مدت موفق به اخذ نوبت و زمان مراجعه شده است.

شهروندی دیگری از سرعت کم سایت گلایه کرده و می‌گوید: به هر کافی نت برای دریافت نوبت مراجعه کرده ام می‌گویند باید چند هفته‌ای صبر کنید دریافت نوبت به سختی و کند انجام می‌شود. 

یکی از کارکنان کافی نت می‌گوید:روزانه فقط موفق به دریافت یک یا دو نوبت جهت تعویض پلاک می‌شوم فقط این مشکل در تربت جام زیاد است.

سرهنگ محمد ترکمانی رئیس پلیس راهور تربت جام در پاسخ به انتقادات و گلایه‌های مردم می‌گوید: مرکز تعویض پلاک تربت جام تا کنون روزانه ظرفیت ارائه خدمات به ۴۰خودروی سواری را داشته که اکنون به ۶۰ خودرو در روز رسیده است.

او می‌گوید: وقتی در تربت جام با ازدحام مراجعه کننده مواجه شدیم، وجود غرفه شماره ۲ تعویض پلاک در این شهر از ضروریات احساس شد.

موضوع را به ریاست پلیس راهور استان انتقال دادیم و با پیگیری و مساعدت ایشان و طی مکاتبات انجام شده با تهران قرار شد مرکز شماره ۲ تعویض پلاک بزودی در تربت جام راه‌اندازی شود.

رئیس پلیس راهور تربت جام درباره مشکلات پیش آمده دریافت نوبت اینترنتی می‌گوید: درخواست‌های روزانه در حال اضافه شدن است، همین موضوع سبب افزایش مراجعات به سایت نوبت دهی شده است و با توجه به بالا بودن تقاضا‌ها نیز نوبت‌های ارائه شده زودتر پر می‌شود.

سرهنگ ترکمانی می‌گوید: مرکز تعویض پلاک از ساعت ۷ صبح فعالیت خود را آغاز کرده و آخرین نوبت نیز برای ساعت ۱۵ صادر می‌شود و تا خروج آخرین خودرو مراکز فعال هستند.

او درباره واگذاری نوبت اینترنتی به شماره پلاکی دیگر نیز می‌گوید: چنین امری مطلقا وجود ندارد و تنها هر پلاک در نوبتی که برایش ثبت شده باید به مرکز مربوطه مراجعه کند. لازم است شهروندان نیز به این نکته توجه کنند که برای جابجایی و تعویض پلاک حضور فروشنده و خریدار الزامی است و می‌بایست حتما در همان ساعات اعلام شده در نوبت اینترنتی به مراکز مراجعه کنند و از مراجعه در زمان زودتر یا دیرتر پرهیز کنند، چرا که امکان ارائه خدمات در ساعاتی غیر از نوبت اعلام شده وجود ندارد.

گزارشگر؛ زهرا سادات جعفریان

انتهای پیام //ز. ج. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور تعویض پلاک دریافت نوبت اینترنتی تربت جام تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: نظر به موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تاسیس ۲ رشته پرستاری داخلی-جراحی و پرستاری سلامت جامعه در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه، شمار رشته‌های علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۱۸ رشته افزایش یافت.

دکتر حسن اژدری زرمهری افزود: بعد از بازدید میدانی ارزیابان وزارت بهداشت که بهمن ماه پارسال انجام شد و با توجه به نیاز روزافزون نظام سلامت کشور به پرستاران متخصص در زمینه داخلی-جراحی و سلامت جامعه و همچنین ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه علوم پزشکی، شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی با این درخواست موافقت کرد.

وی گفت: هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه دارای ۹۳ عضو هیات علمی و نزدیک به هزار دانشجو با ترکیب ۵۶ درصد زنان و ۴۴ درصد مردان است.

زرمهری افزود: اکنون این دانشگاه دارای رشته‌های پرستاری، هوش‌بری، مامایی، اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، پرتوشناسی، فوریت‌های پزشکی، بهداشت عمومی، بهداشت حرفه‌ای، زیست فناوری، فیزیولوژی پزشکی، بیوشیمی بالینی، یادگیری الکترونیکی، ۲ مجوز دکترای پژوهشی و نیز دکترای پزشکی در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته)، کارشناسی‌ارشد و دکترای تخصصی و در چهار دانشکده است.

دیگر خبرها

  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳