Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان درآیین اهدای ۱۵۰ پمپ دسفرال که به میزبانی بنیاد ملی امور بیماری های خاص برگزار شد،اظهار داشت:با توجه به شمار بالای ازدواج فامیلی در استان ،هر ساله آمار مبتلایان به این بیماری با روند رو به تزایدی روبروست وضرورت دارد نهاد های مدنی فعال در جامعه محلی برای آگاهی رسانی در مورد این بیماری و عوامل افزایش آن بکوشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا- زهرا ابراهیمی همچنین تاکید کرد:با بهره مندی از تجربه زیست بیماران مبتلا به تالاسمی و خانواده های آنان و انعکاس آن از صدا و سیما و دیگر رسانه های بصری و الکترونیکی نظیر فضای مجازی،می توان برای کاهش آلام این جامعه و جلوگیری از گسترش آمار آن ،اقدام کرد .

وی در این نشست که با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و جمعی از بیماران تالاسمی برگزار شد ،گفت:کار ویژه مهمی در این زمینه برای انجام و اجرای اقدامات بازدارنده باید تدوین شود تا از دو سنگر برای کاهش شمار مبتلایان و بهبود وضعیت بیماران و خانواده ها کوشید و دفتر در این زمینه آمادگی تسهیل شرایط کنشگری و تسهیلگری در این زمینه را دارد.

این مسئول بر لزوم تعامل و همگرایی دستگاه هایی نظیر علوم پزشکی برای توسعه آگاهی رسانی از منظر تخصصی و انجمن تالاسمی برای آگاهی رسانی هر چه بیشتر تاکید و از همت والای خیرین برای اجرای برنامه های آموزش محور و توزیع اقلام ضروری در جهت بهبود وضعیت بیماران قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آگاهی رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه