Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:55:42 GMT

هرمزگان مهد صنایع دستی و هنرهای بومی است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۱۵۶۶

هرمزگان مهد صنایع دستی و هنرهای بومی است

ایسنا/هرمزگان سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری بندرعباسراه اندازی نمایشگاه و بازارچه های سیار صنایع دستی در نقاط مختلف شهر بندرعباس از جمله مواردی است که با جدیت هر چه بیشتر دنبال و انجام خواهیم داد.

با حکم شهردار بندرعباس مسلم عاشوری به عنوان‌ سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری بندرعباس منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس، مشاور فرماندار بندرعباس، مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس، مشاور فضای مجازی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان هرمزگان و رئیس هیئت کونگ فو شهرستان بندرعباس از جمله سوابق کاری عاشوری است.

مسلم عاشوری صبح امروز (۲۴ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهر خلاق بندرعباس دارای آیین ها ، سنت ها ، هنرهای بومی و صنایع دستی است که باید این قابلیت ها را بیشتر به گردشگران ایرانی و خارجی معرفی کنیم.

وی افزود: راه اندازی نمایشگاه و بازارچه های سیار صنایع دستی در نقاط مختلف شهر بندرعباس از جمله مواردی است که با جدیت هر چه بیشتر دنبال و انجام خواهیم داد.

سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: با مطلوب شدن وضعیت بیماری کرونا و امیکرون برنامه های این مرکز گسترده و پر تنوع خواهد بود.

مسلم عاشوری بیان کرد: راه اندازی نمایشگاه و عرضه صنایع دستی سبب درآمدزایی برای تولیدکنندگان صنایع دستی خصوصا سرپرستان خانوار خواهد شد و به‌ وضعیت‌ معیشت آنها کمک فراوانی خواهد کرد.

عاشوری در پایان عنوان کرد: موسیقی هرمزگان در کل کشور و حتی جهان مطرح است و در رونق گردشگری تاثیر بسزایی دارد و نگاه ما نیز به موسیقی سنتی و محلی استان ویژه است.لذا برگزاری جشنواره های موسیقی بومی و محلی در دستور کار این مرکز قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران