Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از گذشت ١٠ روز از وقوع حادثه شهادت سرهنگ دوم رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد، رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفر خواست این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در اولین فرصت ممکن خبر داد.

خبرگزاری میزان- پس از گذشت ١٠ روز از وقوع حادثه قتل شهید سرهنگ دوم رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد، رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور کیفر خواست این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در اولین فرصت ممکن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه اتهامات وارده به متهم مباشرت در قتل شهید علی اکبر رنجبر، سرقت اسلحه سازمانی مرحوم و ایراد ضرب و جرح عمدی سرباز وظیفه است، گفت: پس از تکمیل تحقیقات و روند مصرّح در قانون آئین دادرسی کیفری صبح امروز پرونده مذکور با صدور کیفرخواست و قرار جلب به دادرسی جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه با مدیریت مناسب اجازه ندادیم حواشی و جو سازی‌ها در روند تحقیقات پرونده تأثیر داشته باشد، گفت: تحقیقات و تکمیل روند قانونی در دادسرا به صورت شبانه روزی و به قید فوریت و البته دقت بالا انجام شده است

وی از تعیین وقت رسیدگی دادگاه در سریع‌ترین زمان ممکن با رعایت موازین شرعی و قانونی خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این دادگاه ظرف روز‌های آتی برگزار خواهد شد.

گفتنی است پس از شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر در شامگاه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ متهم این پرونده در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و جهت انجام روند قانونی و تعیین مجازات به مقامات قضایی استان تحویل شد که پس از گذشت ١٠ روز تحقیقات اولیه در دادسرا به اتمام رسید و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.

روستای بیدزرد در ٢٠ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

بیشتر بخوانید مرکز وکلا برای بر عهده گرفتن وکالت خانواده شهید رنجبر اعلام آمادگی کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: قصاص نیروی انتظامی پلیس کیفرخواست

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قصاص نیروی انتظامی پلیس کیفرخواست استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور