Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید فراز فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه استقلال هفته‌هاست با شایستگی در صدر جدول قرار دارد و این صدرنشینی برازنده آنهاست. رکورد شکست ناپذیری هم که در اختیار این تیم است منجر به بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم شده و می‌تواند به کسب نتایج بهتر کمک کند.

مهاجم پیشین آبی پوشان به برخی انتقادات از نحوه بازی‌های استقلال در نیم فصل اول و پیروزی‌های اقتصادی این تیم اشاره کرد و گفت: طبیعی است که هوادار و کارشناس به دنبال بازی‌های جذاب در کنار کسب نتیجه است و شاید انتقادات هم ناشی از همین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شخصه از یک سو منتقد سبک بازی این تیم هستم اما از سوی دیگر می‌بینم با همین نتایج بهترین عملکرد را دارند و این می‌تواند مرا راضی کند. اما در عین حال امیدوارم در نیم فصل دوم سبک بازی آبی پوشان ارتقا پیدا کند و آنها بتوانند به موازات نتایج خوبی که می‌گیرند بازی‌های چشم نواز تری هم انجام دهند.

پیشکسوت آبی پوشان با بیان اینکه در نیم فصل دوم بازی‌ها به مراتب دشوار تر از نیم فصل اول می‌شود، تاکید کرد: یکسری تیم‌ها در نیم فصل دوم تقویت می‌کنند و برای رسیدن به مدارج بالاتر می جنگندند و یک سری تیم‌ها که در رده‌های پایین قرار دارند برای فرار از خطر انتحاری بازی می‌کنند و این باعث سخت‌تر شدن بازی‌ها و روند امتیاز گیری می‌شود.

کارشناس فوتبال در خصوص نقل و انتقالات آبی پوشان گفت: بازیکنانی که از این تیم جدا شدند با اینکه بازیکنان بزرگی بودند و می‌توانند در تیم‌های جدید خود تاثیرگذار باشند، اما در استقلال فرصت زیادی برای بازی پیدا نکردند و جدایی شان هم به نفع خودشان بود و هم به نفع آبی‌ها تا مجیدی بتواند با تمرکز بیشتری روی نفراتی که به آنها اعتقاد بیشتری دارد تمرینات را اداره کند.

فاطمی در خصوص دیدار آبی پوشان و ذوب آهن خاطرنشان ساخت: ذوب آهن از تیم‌های خیلی خوب و ریشه دار ایران است که متاسفانه در فصل‌های اخیر حال این تیم خوب نبوده و این موضوع در همین فصل هم صدق می‌کند. آنها به دنبال شروعی متفاوت در نیم فصل هستند و استقلال هم در این بازی به فکر حفظ صدرنشینی و حفظ فاصله امتیازی‌اش در بالای جدول است و این انگیزه‌های متفاوت می‌تواند به جذاب شدن این بازی کمک کند.

کد خبر 5423119

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فراز فاطمی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران جام حذفی یحیی گل محمدی لیگ برتر والیبال حمید سجادی کمیته ملی المپیک والیبال تکواندو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیم فصل دوم آبی پوشان بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان حساب ویژه‌ای روی نفوذهای خود از سمت راست زمین در دیدار مقابل پرسپولیس داشت تا سپاهان را به گل برساند و مثل بازی رفت به برتری برسند، اما نمایش درخشان عبدالکریم حسن در جناح چپ خط دفاعی قرمزها مانع از نفوذ مدافع کناری طلایی پوشان شد.

شاید فقط یک بازیکن را بتوان در بین پرسپولیسی‌ها شاخص‌تر از بقیه دانست که عملکردش مقابل سپاهان کاملا به چشم آمد و بازی او جلب توجه زیادی کرد و حتی شاید اشاره داشت که او بهترین نمایش خود پس از پیوستن به قرمزها را در این بازی به اجرا گذاشت.

عبدالکریم حسن با عملکرد مطمئن و فوق‌العاده در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان که در سمت مقابل یکی از نقاط قوت سپاهان به‌شمار می‌رفت، کاری کرد تا بازیکنانی مثل رامین رضاییان نتوانند به خواسته خود برسند و راه نفوذ از آن سمت را بست.

مدافع چپ قطری پرسپولیس روی توپ‌های بلند و دفع توپ نیز عالی کار کرد و با اینکه تصور می‌شد سخت‌ترین بازی خود را پس از پیوستن به پرسپولیس داشته باشد، اما ستاره قرمزها مقابل سپاهان بود.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول