Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - راضیه ترابی، مادر شهیدان دفاع مقدس؛ عیسی و محمود نیک پی از شهرستان لنگرود روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مادر شهیدان نیک پی ساعت ۱۴ امروز از مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لنگرود تا قطعه والدین شهدای این شهرستان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

شهید محمود نیک پی ۲ آبان ۱۳۶۲ در مریوان توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید عیسی نیک پی هم که کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران بود، ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ در خرمال عراق دچار مصدومیت شیمیایی شد و ۲۳ مرداد ۱۳۶۹ در بیمارستان شهید رجایی تهران بر اثر عوارض ناشی از آن به شهادت رسید.

پیام تسلیت در پی درگذشت مادر شهیدان نیک پی

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در پیامی درگذشت مادر ۲ شهید دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

این جانب، درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم راضیه ترابی، مادر گرامی شهیدان معزز عیسی و محمود نیک پی را تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والدین شهدا شهدای گیلانی خانواده شهدا نیک پی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس) پیامی صادر کرد.   متن پیام بدین شرح است:   بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ   انا لله وانا الیه راجعون   ضایعه درگذشت والده شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ (حق شناس) موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. از خداوند منان برای آن مرحومه همنشینی با فرزندان شهیدش و حشر با سیدالشهداء اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و سکینه مسئلت می‌نمایم.        

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز