Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@02:11:26 GMT

دغدغه گل‌ محمدی مقابل نساجی‌!

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۱۸۷۴

دغدغه گل‌ محمدی مقابل نساجی‌!

تیم فوتبال پرسپولیس در بحرانی ترین شرایط ممکن به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

 به گزارش مشرق، تیم فوتبال نساجی مازندران با وجود شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال ایران همچنان با مشکل میزبانی دست و پنجه نرم می‌کند تا شاگردان ساکت الهامی بازی‌های خود را تا اطلاع ثانوی در مشهد برگزار کنند.

از این رو دیدار امروز این تیم مقابل پرسپولیس در مشهد برگزار می‌شود تا شاگردان یحیی گل محمدی برای جبران فاصله خود با استقلال تهران چاره‌ای جز بردن نساجی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در حالی به مصاف نساجی مازندران می‌رود که سیامک نعمتی و امید عالیشاه همچنان به دلیل آسیب دیدگی نمی‌توانند برای این تیم بازی کنند.

عیسی آل کثیر نیز شرایط مشابه به این دو نفر را دارد و با وجود اصرار به بازی کردن فعلا نمی‌تواند تیم را به دلیل پارگی رباط صلیبی که تشخیص پزشکان است، همراهی کند. مهدی ترابی بازیکن تأثیر گذار پرسپولیس نیز به دلیل ابتلاء به کرونا در دیدار با نساجی مازندران حضور نخواهد داشت تا مهم‌ترین بازیکنان این تیم نتوانند پرسپولیس را همراهی کنند.

گل محمدی در حالی به مصاف نساجی مازندران می‌رود که مهدی شیری نیز از این تیم کنار گذاشته شد تا مدافع سرخ‌ها به فولاد خوزستان بپیوندد.

سرمربی سرخپوشان که همچنان تنها ورودی زمستانی‌اش احمد گوهری برای رقابت با حامد لک در سنگربانی از دروازه پرسپولیس است از عملکرد حامد پاکدل نیز ناراضی است و احتمال استفاده دوباره از او در کنار مهدی عبدی در خط حمله پرسپولیس بسیار اندک است.

شرایط بحرانی قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر کار را برای یحیی در حالی سخت‌تر می‌کند که این مربی همراه همیشگی خود حمید مطهری را هم به دلیل اخراج در سوپرجام مقابل فولاد در اختیار نخواهد داشت.

تاکتیک‌های گل محمدی در حالی مقابل نساجی مازندران خام و خالی از بازیکنان همیشگی است که عملکرد ذخیره‌های همیشگی نیز چنگی به دل این مربی نزده است اما او چاره‌ای جز استفاده از آنها در بازی با نساجی ندارد.

از این رو وحدت هنانوف گزینه نخست تغییرات در ترکیب اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود تا بتواند در خط دفاعی این تیم بازی کرده و قبل از آمدن رامین رضائیان خیال یحیی را راحت کند. همچنین یحیی با توجه به آسیب دیدگی میلاد سرلک و دوران نقاهتی که طی کرده است آگاه است. هافبک ملی پوش پرسپولیس همچنان توان حضور کامل در ترکیب پرسپولیس را ندارد و قرار است صبح امروز درباره حضور احتمالی او تصمیم‌گیری شود.

مهدی عبدی نیز با وجود بازی ضعیف در سوپر جام به دلیل کمبود مهاجم همچنان در ترکیب سرخپوشان قرار می‌گیرد تا شاید بار دیگر در ادامه روند سینوسی خود بتواند برای پرسپولیس مثمر ثمر شود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران ساعت ۱۷ امروز در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر در مشهد برگزار می‌شود که نتیجه آن می‌تواند تأثیر زیادی در توقف حاشیه‌های داخلی پرسپولیس یا ادامه روند انتقادات فنی و مدیریتی از این تیم بگذارد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران مهدی شیری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، مس سونگون روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هوادار قرار خواهد گرفت. یونس باهنر که در حال حاضر به عنوان مدیر تیم فوتبال مس سونگون فعالیت می‌کند، امروز در حاشیه آخرین تمرین این تیم پیش از سفر به تهران گفت: ما جام حذفی را خیلی خوب شروع کردیم و در دو بازی قبل میزبان هم بودیم و خدا را شکر بردهای خوبی به دست آوردیم. بازی سوممان با تیم هوادار در تهران هست و حتما یک بازی خوب از بچه‌ها می‌بینیم. هوادار یک تیم لیگ برتری است که زیرنظر مسعود شجاعی فوتبال خوبی بازی می‌کند یقین دارم که جمعه یک بازی خوب از دو تیم می‌بینیم.

او که سابقه بازی در تراکتور را دارد، درباره نتایج این تیم در فصل جاری عنوان کرد: اوایل فصل شاید به هماهنگی نرسیده بودند اما در ادامه نتایج خوبی گرفتند. به نظرم الان هم که آقای خمس رفتند، تراکتور همان صلابت را دارد و فکر نمی‌کنم از این با بعد هم نتایج بدی بگیرد.

باهنر در خصوص احتمال حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور گفت: آقای گل‌محمدی هم زمان خودش یک بازیکن خوب و باهوش بوده و هم در مربیگری نشان دادند که یکی از مربیان خوب ایرانی هستند. من نمی‌دانم تفکران مالک و مدیرعامل باشگاه چیست اما اگر نظرشان روی مربی ایرانی است، آقای گل‌محمدی یکی از مربیان خوب کشور هستند. ضمن اینکه آقای خطیبی هم می‌توانند گزینه خوبی باشند.

بازیکن سابق تراکتور در پاسخ به اینکه سرمربی خارجی برای این تیم مناسب‌تر است یا سرمربی داخلی گفت: در این برهه فکر می‌کنم مربیان ایرانی بیشتر به درد می‌خورند. تا مربی خارجی بیاید، ۶-۷ بازی هم تمام شده و نمی‌تواند نتایج بهتری بگیرد. سال بعد را نمی‌دانم اما در این برهه زمانی مربی داخلی بهتر است.

باهنر در خصوص شرایط لیگ برتر و مدعیان قهرمانی اظهار داشت: من ۸ سال در تراکتور بازی کردم و چهار فصل در پرسپولیس بودم. تیم اولم تراکتور است اما انکار نمی‌کنم که پرسپولیس را هم دوست دارم. آن زمان که ما بازی می‌کردیم، فقط پرسپولیس و استقلال پخش زنده داشتند و شاید فکر کنند بیشتر در تیم پرسپولیس بودم، در صورتی که ۸ سال با جان و دل برای تراکتور بازی کردم و خیلی از موفقیت‌های این تیم خوشحال می‌شوم. درست است که سخت است اما دوست دارم تراکتور قهرمان شود. با این‌ حال از بین پرسپولیس و استقلال و سپاهان دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود، اما همان‌طور که گفتم تراکتوری هستم.

دیگر خبرها

  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند