Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریف‌زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر در خراسان جنوبی شهرستان خوسف در وضعیت زرد، درمیان در وضعیت نارنجی و سایر شهرها قرمز هستند که یک زنگ هشدار بسیار جدی برای مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مقابله با کرونای خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در حال حاضر در خراسان‌جنوبی ۲۱۷ بیمار تنفسی و ۱۲۳ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند که از این تعداد ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف زاده با اشاره به اینکه ۶ نفر از بیماران کرونایی ما نیز وضعیت وخیم دارند، ادامه‌داد: نسبت به هفته اول بهمن ماه تعداد بیماران تنفسی بستری در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی ۱۵۹ درصد یعنی دو و نیم برابر افزایش داشته است.

وی گفت: تعداد بیماران بستری کرونا مثبت نیز نسبت به هفته اول بهمن ماه ۳۲۲ درصد یعنی حدود چهار برابر افزایش داشته است.

دبیر ستاد دانشگاهی و پیشگیری و مقابله با کرونای خراسان جنوبی یادآور شد: علت این افزایش شدید بیماران در خراسان جنوبی نسبت به هفته اول بهمن ماه این است که سرعت انتقال در سویه امیکرون بسیار بیشتر از سویه های قبلی است.

شریف زاده گفت: توصیه همیشگی ما به مردم همان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک و پرهیز از دورهمی های غیر ضرور است که ان شاء الله سلامت خود، خانواده و همشهریان خود را حفظ کنیم.

کد خبر 5423753

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه جشنواره فیلم فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شیوع کرونا گرگان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد

سرما و یخبندان از اواسط هفته میهمان برخی شهرهای خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، فاطمه زارعی اظهار کرد: بر اساس الگو، داده‌ها و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی، تا اواخر روز سه‌شنبه جوی نسبتاً پایدار و یکنواخت را در استان شاهد هستیم.

وی گفت: به لحاظ افزایش دما تا اواسط هفته‌جاری روند افزایش دما را خواهیم داشت، اما حداقل دما تا صبح سه‌شنبه کاهشی خواهد بود.

کارشناس مسئول هواشناسی استان خراسان‌جنوبی افزود: از صبح سه‌شنبه روند کاهشی دما را خواهیم داشت، به‌طوری که در شهرستان سربیشه، مناطق کوهستانی شهرستان قاین، شهرستان‌های درمیان، بیرجند، حاجی‌آباد، سرایان و فردوس وقوع یخبندان و حداقل دمای صفر درجه قابل پیش‌بینی است.

وی از کشاورزان درخواست کرد تا جهت حفاظت محصولات باقی و گلخانه‌ای تمهیدات لازم را انجام دهند.

کد خبر 749038

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد