Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی اکبری‌دهبالایی مدیرکل انتقال خون ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۲ پایگاه ثابت خونگیری در سطح شهرهای ایوان و دهلران با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت سازمان انتقال خون ایجاد خواهد شد.

وی افزود: در جلسه‌ای که با حضور معاون فنی، مدیرکل برنامه و بودجه و همچنین مدیرکل تجهیزات و پشتیبانی سازمان انتقال خون تشکیل شد با طرح توجیهی ایجاد ۲ پایگاه ثابت خونگیری در ایت شهرستان موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون ایلام گفت: تامین اعتبار و نیروی انسانی مورد نیاز این مراکز فراهم شده است؛ اجرای طرح احداث این مراکز در شهرستان‌های ایوان و دهلران بزودی به مناقصه گذاشته خواهد شد.

اکبری‌دهبالایی با تاکید بر اینکه ایجاد پایگاه ثابت خونگیری در این مناطق از مطالبات مردم ایوان و دهلران بوده است، عنوان کرد: در شهرستان دهلران با توجه به استقبال همیشگی مردم در امر خداپسندانه اهدای خون و همچنین بعد مسافتی با مرکز استان، تحقق این مهم در دستور کار قرار گرفت که برای سال آینده به ثمر خواهد نشست.

وی در ادامه به فعالیت تیم‌های سیار خونگیری در مناطق مختلف استان در سالجاری اشاره و تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم ایلام در امر اهدای خون و برنامه ریزی برای انجام خونگیری و حضور مستمر در شهرستان‌ها بر آن شدیم تا در دو نقطه دیگر از استان پایگاه ثابت خونگیری داشته باشیم.

وی در پایان به ۴۰ برنامه تیم سیار خونگیری انتقال خون استان ایلام در طی سالجاری اشاره و اضافه کرد: حضور و استقبال گرم مردم در نقاط مختلف استان سبب شده که به صورت دوره‌ای در همه شهرستان‌ها حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: پایگاه ثابت خونگیری خونگیری انتقال خون پایگاه ثابت خونگیری ثابت خونگیری ایوان و دهلران انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛  بسته ۱۲۰ ثانیه، کاری از مرکز ایلام که در خصوص تازه‌ترین اخبار روز تهیه می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام