Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار کاشان ضمن اشاره به پیگیری مشکلات حقوقی مربوط به زیرگذر از وزیر رفاه گفت: مشکلات حقوقی مانع افتتاح پروژه زیرگذر کاشان در موعد مقرر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کاشان ، مسئولان در رده‌های مختلف افتتاح پروژه زیرگذر شهید سلیمانی را تا 22 بهمن عنوان کرده بودند و از این رو با اتمام 22 بهمن و دهه فجر اما این پروژه به مرحله افتتاح نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار تسنیم دین موضوع را از شهردار کاشان جویا شد. حسن بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به مشکل حقوقی برای اراضی واگذار شده به پیمانکار پروژه زیرگذر اظهار داشت: 88 قطعه اراضی واگذار شده به قرارگاه خاتم‌الانبیاء مشکل حقوقی داشته است.

وی با بیان اینکه در دوره گذشته مدیریت شهری 88 قطعه زمین به عنوان پیش پرداخت به پیمانکار واگذار شده بود، افزود: این اراضی به دلیل مطالبات تامین اجتماعی از شرکت ریسندگی توسط آن سازمان اقامه دعوا شده بود در حالی که این اراضی به پیمانکار واگذار و پیمانکار نیز اقدام‌ به فروش اراضی کرده بود.

شهردار کاشان با بیان اینکه این شرایط باعث پیچیده شدن موضوع شده بود، ابراز داشت: در این شرایط برای رفع مشکل پیگیری‌های لازم از وزیر رفاه و مدیران کل استانی به عمل آمده و مشکل این اراضی در حال رفع شدن است.

وی از شمع گذاری 100 درصدی پروژه زیرگذر کاشان خبر داد و گفت: 1394 عدد شمع برای پروژه زیرگذر لازم است که تمامی آن انجام شده است در حالی که مشکلات زیادی به ویژه 40 شمع آخر وجود داشت و با این شرایط شمع.گذاری به صورت کامل انجام شد.

توان اجرایی و مهندسی معطل ناتوانی در تامین مالی پروژه‌های ریلیمرکز پژهش‌های مجلس: تا زمان دریافت مجوز زیست محیطی هیچ پروژه‌ای نباید بودجه بگیردپروژه زیرگذر جناح به بهره‌برداری رسید

بخشنده با بیان اینکه 90 درصد خاکبرداری پروژه زیرگذر شهید سلیمانی انجام شده است، تصریح کرد: مابقی خاک برداری نیز پس از اتمام عملیات عمرانی در بخشی از پروژ زیرگذر شهید سلیمانی صورت می.پذیرد.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه زیرگذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولین استانی و شهری ارومیه، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

بر طبق اخبار غیررسمی این هتل ۲ ستاره است

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو - اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.

مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901566

دیگر خبرها

  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز