Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  ابراهیم عزیزی در جمع کارکنان و فرماندهان نیروی انتظامی استان فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رنجبر شهید امنیت و تبریک دهه فجر انقلاب و میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) گفت: یکی از وظایف مجلس شورای اسلامی، پشتیبانی لازم از حافظان نظم و امنیت است.

به گفته او؛ پلیس نیازمند ۳نوع حمایت است در صحنه نیازمند حمایت قانونی، قضایی و سازمانی است تا بتواند ماموریت‌های خود را به خوبی انجام دهد که در بعد قانونی مجلس باید با وضع قوانین کارآمد، وظیفه خود را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: در حال حاضر آیین دادرسی کیفری و قانون بکارگیری حمل سلاح در کمیسیون قضایی در حال بررسی است تا بسیاری از خلأ‌های قانونی را در رابطه با ماموریت‌های نیروی انتظامی و حمایت از آن دنبال کند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات کمیسیون امنیت ملی برای تنقیح، روزآمدی و اصلاح قوانین جهت حمایت از پلیس، گفت: قوانین را طوری باید نوشت که ضمن حمایت کامل از حقوق شهروندی، پلیس نیز از حمایت‌های قانونی مناسب در برخورد با مخلان نظم و امنیت برخوردار شود.

او گفت: در قوانین نیازمندی‌های پلیس از قبیل تجهیزات به روز و آموزش‌های علمی را باید جدی گرفت و مجلس در این خصوص نگاهی کارشناسی دارد.

عزیزی همه دستگاه‌ها را در ایجاد امنیت و نظم دخیل دانست و گفت: محصول این هم افزایی به نظم و امنیت بیشتر می‌انجامد و در این راستا باید نگاهمان را نیز به مقوله امنیت تغییر دهیم.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رنجبر مامور نیروی انتظامی که چندی پیش به صورت ناجوانمردانه توسط یکی از اشرار به درجه رفیع شهادت نائل شد، از فرماندهان انتظامی فارس بابت تلاش‌های خستگی ناپذیر تقدیر در تامین امنیت مردم تشکر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مردم شیراز مجلس شورای اسلامی اصلاح آیین دادرسی کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئناً پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر در صحنه پلیس با آنها مواجه شود، برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند