Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@04:19:33 GMT

جنگنده های اف-۲۲ آمریکا وارد امارات شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۲۰۴۴

جنگنده های اف-۲۲ آمریکا وارد امارات شدند

به گزارش ایرنا ، خبرگزاری آسوشیتدپرس روز شنبه گزارش داد: تعدادی جنگنده اف-۲۲ آمریکا روز شنبه به عنوان بخشی از واکنش دفاعی واشنگتن به حملات موشکی اخیر حوثی های یمن به امارات متحده عربی، وارد این کشور شدند.

هواپیماهای اف-۲۲ رپتور در پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی که میزبان حدود ۲ هزار نیروی آمریکایی است، فرود آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقامات آمریکایی از بیان تعداد اف-۲۲های مستقر یا تعداد خلبانان خودداری کردند. با این وجود، به گفته آنها واحد موسوم به «بال جنگنده اول» واقع در پایگاه مشترک لانگلی-یوستیس ایالت ویرجینیا به امارات اعزام شده است. یک تصویر منتشر شده توسط نیروی هوایی ایالات متحده نیز شش جنگنده اف-٢٢ را در پایگاه الظفره نشان می‌دهد.

ژنرال گرگ گیلوت فرمانده مرکز فرماندهی خاورمیانه نیروی هوایی آمریکا مدعی شد که حضور جنگنده های اف-۲۲ وضع دفاعی شرکا را تقویت می کند و نیروهای بی ثبات کننده را متوجه این موضوع می کند که ایالات متحده و شرکای آن متعهد به ایجاد صلح و ثبات در منطقه هستند.

طی روزهای اخیر، حمله پهپادی و موشکی به امارات به خاطر مشارکت این کشور در حملات همه جانبه به یمن و همکاری با عربستان شدت یافته است.

سه شنبه گذشته نیز منابع خبری از وقوع دو انفجار مهیب در ابوظبی خبر دادند؛ هرچند که مقامات اماراتی به علت این واقعه هیچ اشاره‌ای نکردند، اما کارشناسان این انفجارها را ناشی از حمله پهپادی به این کشور اعلام کردند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)



منبع:پیج bekhanid_bedanid

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سوخت‌گیری هوایی جنگنده بمب‌افکن F-4E نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (فیلم) ببینید جنگنده‌ ها چگونه سوخت گیری هوایی می‌ کنند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • امارات سطح هشدار آب و هوایی خود را مجددا افزایش داد
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟