Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین مهدویان و رضا میرکریمی اعلام کردند دیگر در جشنواره فیلم فجر شرکت نمی‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالیکه سید رضا میرکریمی نویسنده و‌ کارگردان سینما  ۲۲ بهمن ماه مصادف با اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر تلویحا اعلام کرد دیگر در جشنواره فیلم فجر شرکت نمی‌کند، حالا محمدحسین مهدویان نیز اعلام کرد که در سال‌های بعد دیگر در این رویداد سینمایی حاضر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یادداشت مهدویان که با فیلم «مرد بازنده» در جشنواره حضور داشت و دست خالی بیرون آمد، آمده است: «جشن‌واره فیلم فجر برای من تمام شده. از دوران حضورم در جشن‌واره یادگارهای زیادی دارم. بیش‌تر از دو سیمرغی که گرفته‌ام. خاطرات بدش را از خودم دور می‌کنم تا جشن‌واره را با خوشی‌هاش به یاد بیاورم و همیشه برایم زیبا باقی بماند. تا همین‌جا و همین‌‌قدر برایم کافی است. حالا دیگر سودایی در سر ندارم. فقط شوق سینماست که خالص‌تر از قبل وسوسه‌ام می‌کند.»

رضا میرکریمی که با «نگهبان شب» برنده بهترین کارگردانی چهلمین جشنواره فجر شد و در اختتامیه برای دریافت این جایزه حضور نیافت، با انتشار متنی پایان حضورش را در این جشنواره را اعلام کرد.

او در متن مجازی‌اش نوشت: «سیمرغ آخر و جشنواره‌ایی که دیگر نیست…»

این اظهارنظرها در حالی اعلام می شود که درنهایت تهیه‌کنندگان فیلم‌ها تصمیم حقوقی به حضور در جشنواره فیلم فجر را می‌گیرند نه کارگردانان.

همچنین تغییر نظر افراد در سال‌های مختلف نسبت به اظهارنظرها و تصمیم‌هایشان را پیش از این در سینما بارها دیده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!