Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از انزلی؛در راستای رویه سال جاری مهندس علی اوسط اکبری مقدم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان به منظور پیگیری میدانی از ظرفیت ها و چالش های واحدهای تولیدی-صنعتی منطقه که گامی در جهت اجرای راهبرد سال جاری مقام معظم رهبری مبنی بر پشتیبانی و مانع زدایی است؛ از دو کارخانه لاک سیم و قرقره شمال دیدار به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه بازدید که مهندس وحید طالب پور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیران مربوط سازمان حضور داشتند مدیران دو واحد تولیدی مزبور با معرفی توانمندی ها،محصولات تولیدی،بازار مصرف داخلی و خارجی به بیان مشکلات خود پرداختند که دستورات لازم جهت رفع و پیگیری مسائل از سوی مدیرعامل سازمان صادر شد.

بنابراین گزارش شرکت لاک سیم از واحدهای تولیدی قدیمی استان می باشد که از سال ۱۳۶۴ در منطقه طالب آباد انزلی در زمینه تولید انواع سیم گرد و تخت مشغول به فعالیت بوده و با ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای ۱۵۰ نفر، و کیفیت مطلوب محصولات تولیدی باعث صادرات این کالاها به بازارهای داخلی و کشورهای منطقه به ویژه عراق، افغانستان و ترکمنستان شده است.

از سوی دیگر شرکت قرقره شمال که از سال ۱۳۷۳ در منطقه آزاد انزلی مشغول به تولید قرقره های فلزی بوده و برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی فرآهم نموده است.

از نکات جالب توجه این برنامه بازدید، صدور مجوز فعالیت خط تولید و اجرای طرح توسعه شرکت لاک سیم بود که با نظر موافق مدیرعامل سازمان، فرصت گسترش فعالیت های تولیدی،صادراتی و اشتغالزایی این واحد تولیدی منطقه آزاد انزلی مهیا گردید و براین اساس اقدامات لازم جهت انتقال پرونده و سوابق این واحد تولیدی از سامانه وزارت صمت به سامانه شورای عالی مناطق آزاد به منظور صدور پروانه بهره برداری آن، انجام خواهد شد. 

گفتنی است با همکاری معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان و حوزه نظارت گمرکات گیلان، در راستای پشتیبانی و مانع زدایی از واحدهای تولیدی، از سال ۱۴۰۰ واردات مواد اولیه این مجموعه و دیگر کارخانجات همکار آن از طریق گمرک منطقه آزاد انزلی صورت می گیرد.

46

کد خبر 1602530

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد بندر انزلی منطقه آزاد انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم

ایسنا/هرمزگان سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران با حضور بیش از ۳۰ تن از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ مجید فرهادی سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ایجاد آمادگی برای مدیران سازمان جهت کاهش آسیب‌های ناشی وقوع حوادث غیرقابل پیش‌بینی و بروز خطرات و سوانح و بحران‌های مختلف بود.

وی ادامه داد: مبانی و مفاهیم مدیریت بحران، لجستیک، ارزیابی سانحه، مدیریت و فرماندهی، آشنایی با مخاطرات مختلف، حمایت‌های روانی، مدیریت جست و جو و نجات، مدیریت عملیات امداد و آشنایی با قوانین حوزه امداد و نجات با رویکرد عملیاتی از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرهادی گفت: مدیریت بحران مفهومی است که سازمان‌ها بیش از هر زمانی به آن می پردازند و دولت‌ها نیز برای کاهش شدت و اثر مخاطرات خود، از مباحث مربوط به مدیریت بحران بهره می‌گیرند.

بنا بر این گزارش، بهزاد پورمحمد، معاون مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان مدرس در نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • کینه قدیمی
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی