Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نخستین نشست مدیرعامل شرکت ملی پست با مدیران ستادی این شرکت به منظور اعلام اهداف و اولویت های شبکه پستی کشور، بیست و سوم بهمن ماه 1400 با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران کل ستادی شبکه پستی کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان قشری فرهیخته و مدیران زحمتکش و خدمتگزار شرکت ملی پست، بر تاکیدات وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در حکم ابلاغی به وی اشاره کرد و گفت : «یکی از مهمترین این تاکیدات توجه به وضع معیشتی کارکنان پست و رفع دغدغه های معیشتی آنان تا حد امکان است.» 
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه بزرگ شبکه پستی کشور است، خواستار ارتقای فرهنگ سازمانی و همراهی بیشتر مدیران با کارکنان در سطوح مختلف خصوصا در لایه های پایین تر شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه موتورحرکت اقتصاد دیجیتال، پست است؛ «بر هوشمند سازی اکوسیستم پست به عنوان یکی دیگر از اهداف و دغدغه های موجود اشاره کرد.»
لیائی با تاکید بر لزوم پیشبرد طرح تحول در شرکت ملی پست افزود: «این تحول باید در تمامی ارکان و شئون اکوسیستم پستی از فرایندها تا امکانات و تجهیزات پیاده سازی شود.» 
مدیرعامل شرکت ملی پست در پایان با تاکید بر رعایت اصل سلسله مراتب در تمامی لایه های مختلف مدیریتی و کارکنان، ابراز امیدواری کرد تا با همراهی همه مدیران به منویات و خواسته های مقام عالی وزارت جامه عمل پوشانده شود.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل پست شرکت پست پستچی شرکت ملی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با برنامه ریزی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟