Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «بهمن امیری‌مقدم» روز یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه با حضور وزیر راه و شهرسازی در سرسرای اجتماعات فرودگاه کرمانشاه با بیان این‌که ما برای ساخت حدود ۱۱۶ هزار واحد مسکونی در استان به ۲ هزار و ۵۸۷ هکتار زمین نیاز داریم  افزود: برای ساخت واحدهای مسکونی تا ۲ سال آینده، حدود هزار هکتار زمین را تامین کرده‌ایم که موانع آن‌ها در حال برطرف‌شدن است و امیدوارم به‌زودی در اختیار طرح نهضت ملی مسئول قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که سالانه باید حدود ۳۰ هزار واحد مسکن تحویل مردم دهیم، گفت: در ادامه مسیر و مابقی زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در استان را تامین خواهیم کرد که در این راستا در اختیار گرفتن اراضی دولتی هم پیگیری خواهد شد.

او با تاکید بر ضرورت نوسازی بافت‌های فرسوده استان به‌ویژه شهر کرمانشاه گفت: این موضوع وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه است.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت به‌کارگیری پیمان‌کارهای بومی ساخت واحدهای مسکونی تاکید و اظهار کرد: باید تولیدات استان را هم به سمت طرح نهضت ملی مسکن سوق دهیم که بتوانیم هم‌زمان با ساخت مسکن، حمایتی ویژه هم از تولیدات استان داشته‌باشیم.
او از وزیر راه و شهرسازی نیز درخواست کرد که پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را به‌صورت کامل تحویل مردم دهند و تمام زیرساخت‌های آن پیش‌از تحویل به مردم کاملاً ساخته‌شده باشد تا مردم در همان ابتدای اسکان دیگر دغدغه‌ای درباره زیرساخت‌های آموزشی، فرهنگی، درمانی و امنیتی نداشته باشند.

امیری‌مقدم گفت: برای همه مسئولان استان لذتی بالاتر از این نیست که مردم بی‌مسکن را خانه‌دار شوند و ما دراین‌راستا تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت.

وزیر راه و شهرسازی برای حضور در مراسم عملیات اجرایی ۱۸ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن صبح امروز یکشنبه به استان کرمانشاه سفر کرد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه نهضت ملی مسکن کرمانشاه مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه نهضت ملی مسکن کرمانشاه استانداری کرمانشاه نهضت ملی مسکن کرمانشاه مسکن طرح نهضت ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی شامگاه دوشنبه در جشن بزرگ کارگران در مشهد اظهار کرد: تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود و این امنیت، خونخواهی از سرداران نظامی و مردم فلسطین در اقدام سپاه پاسداران انقلاب و عملیات وعده صادق را فراهم می کند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام (ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

وی افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن ها و جوامع دارد که به کارگر صرفاً نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار کرد: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت های غربی در حال رخ دادن است.

وی گفت: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

کد خبر 6092717

دیگر خبرها

  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • واگذاری زمین رایگان به ۱۳۰ خانوار دلفانی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • ۱۷۰ هزار طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور فعال است
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم