Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@15:52:01 GMT

انسداد مسیر سرابله- ایلام به علت عملیات عمرانی

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۲۵۸۹

انسداد مسیر سرابله- ایلام به علت عملیات عمرانی

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راه استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به اعلام پیمانکار پروژه راهسازی در مسیر سرابله به ایلام در کیلومتر ۵ جاده سرابله - ایلام در مقطع بانکول به علت عملیات عمرانی مسدود خواهد بود.

وی افزود: مسیر جایگزین در حاشیه این پروژه ودر همان مقطع بانکول آماده سازی شده است لذا رانندگان بایستی در این مسیر تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان ایلام در پایان اظهار داشت: از همه رانندگان عزیز انتظار داریم که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی همکاری لازم با پلیس راه و همچنین عوامل اجرایی در این پروژه را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عملیات عمرانی انسداد مسیر مسیر جایگزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول پیوست یک با عنوان «اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه دستگاه‌های اجرایی» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در توضیح اظهار کرد: جدول پیوست یک مربوط به پروژه‌هایی است که در ماده ۲۳ آمده بود، پروژه‌هایی در ۲ سال گذشته حذف شده بود که ما در این پیوست آوردیم.

وی ادامه داد: این پیوست مربوط به اختصاص اعتباراتی برای زیرساخت‌های کشور است یعنی هر پروژه‌ای که باید اجرا شود در این پیوست آمده است، ما بودجه عمرانی را افزایش داده و هیچ بودجه عمرانی کم نشده است به طوری که بودجه عمرانی از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد