Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: امروز ایران در اوج قله پیشرفت و توسعه قرار دارد در حالی که آمریکا با هزینه‌های چند هزار میلیارد دلاری به دنبال مهندسی قدرت و حکومت‌ها در منطقه به نفع خود است. - اخبار استانها -

امیر سرتیپ علی حاجیلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی انفجار نور و معجزه قرن است، اظهار داشت: بی‌تردید تمامی جهان به این مهم واقف بوده و در شرایطی که تمامی قدرت‌ها با ایده‌پردازی در تلاش بودند تا منافع ملت‌ها و کشورها را به نفع خود مصادره کنند، انقلاب اسلامی با ارائه طرح روشن راهبردی عدالت‌خواهی، استکبارستیزی، صلح و امنیت و آسایش برای همه ملت‌ها، تفکر جدیدی به ملت‌های دنیا ارائه داد و مردم دانستند که می‌توانند در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه به ویژه امپریالیسم جهانی و استکبار بایستند و در این رابطه بی‌شک، شکل‌گیری انقلاب اسلامی احیای اسلام و فرهنگ آزادی‌خواهی و عدالت‌خواهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حکومتی که بر مبانی حکومت نبی‌مکرم اسلام(ص) و برگرفته از الگوهای حکومتی امیرالمومنان(ع) شکل گرفت، زنگ خطر را برای تمامی حکومت‌های نامشروع به صدا درآورد، بنابراین دشمنی‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با کشورمان آغاز شد.

ارتش جمهوری اسلامی مامور صیانت و حفاظت از انقلاب بود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش، با اشاره به اینکه سطح و دامنه دشمنی‌های دشمنان نیز متفاوت بود بیان کرد: دشمن تمرکز خود را به ممانعت از شکل‌گیری، استمرار و تدوام و کارآمدی این نظام و حکومت معطوف کرده بود.

وی گفت: همچنین با عنایت پروردگار، ارتش جمهوری اسلامی در برابر زیاده‌خواهی‌های معاندان، معارضان و تجزیه‌طلبان با تقدیم شهدایی، ماموریت سنگین صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی تحت فرماندهی حضرت امام خمینی(ره) را انجام داد.

جمهوری اسلامی ایران مهندسی قدرت را به نفع ملت‌های منطقه تغییر داد

امیر حاجیلو با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به مردم و نیروهای مسلح سربلندی، افتخار و عزت داد اظهار داشت: خوشبختانه امروز جمهوری اسلامی در اوج قله پیشرفت، توسعه، اثرگزاری و تحمیل اراده‌ها در حوزه خود است در حالی که آمریکا  با هزینه‌های سنگین چند هزار میلیارد دلاری، دنبال مهندسی قدرت و حکومت‌ها در منطقه به نفع خود بود اما جمهوری اسلامی با اراده پروردگار و هدایت‌های مقام معظم رهبری، مهندسی قدرت را به نفع ملت‌های منطقه تغییر داد.

وی با اشاره به اینکه اراده ملت ایران بر اراده مدعیان ابرقدرتی جهان حاکم است، تصریح کرد: این در حالی بود که کسی جرأت عرض اندام در برابر مدعیان ابرقدرت‌های جهانی مانند آمریکا را نداشت و حضرت امام خمینی(ره) فرمودند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

هیمنه غرب و شرق در 8 سال دفاع مقدس در هم شکست

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش، اظهار داشت: دشمنان در یک جبهه متحد، همه ابزار دنیای استکبار را به منظور شکست نظام اسلامی و تجزیه ایران به کار گرفتند، بنابراین ملت شریف ایران اسلامی با تکیه بر ارزش‌های اخلاقی و انسانی بر گرفته از آموزه‌های اسلامی و توکل بر خدا، صف واحد دشمنان نظام را شکست داده و در پایان جنگ، حضرت امام خمینی(ره) فرمود«ما هیمنه غرب و شرق را در هشت سال دفاع مقدس در هم شکستیم».

وی با تاکید بر اینکه دشمن هیچ گاه از طراحی و توطئه علیه نظام اسلامی غافل نیست تصریح کرد: دشمن هر زمان نیز که متحمل شکست می‌شود، از آن تجربه گرفته و طرح‌های بعدی را پیچیده‌تر طراحی می‌کند چون در هشت سال دفاع مقدس نتوانست کاری را از پیش ببرد و مراحل تهدیدات و توطئه بر علیه ایران نیز تغییر پیدا کرد.

انقلاب اسلامی از دل تحریم‌ها رشد و خاری بر چشم دشمنان شد

امیر حاجیلو افزود: خوشبختانه دشمن در بحث جنگ‌های نیابتی و شکل‌گیری گروه تروریستی داعش کار به جایی نبرد و اراده خدای تعالی بر این بود که این انقلاب از دل چالش‌ها، تهدیدها و تحریم ها رشد کرده و خاری بر چشم دشمنان شود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه امروز نیروهای مسلح در اوج آمادگی قرار دارند گفت: بی‌تردید با توجه به تجربه‌ای که ارتش از هشت سال دفاع مقدس به دست آورده و بازدارندگی پایداری که جمهوری اسلامی ایران به دست آورده است، امروز هیچ کشوری جرات تفکر تعدی و تعرض به حدود و ثغور ایران اسلامی را حتی در اذهان خود نیز پرورش نمی‌دهد چه برسد که خواهان عملیاتی شدن آن باشد.

ایران اسلامی به عنوان امن‌ترین کشور منطقه و جهان مطرح است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش، در ادامه با اشاره به اینکه اتفاقاتی که در فراسوی مرزهای کشورمان اتفاق می‌افتد، برای انتقال ناامنی به داخل کشور است اظهار داشت: خوشبختانه امروز ایران اسلامی به عنوان امن‌ترین کشور منطقه و جهان مطرح بوده و یک جزیره ثبات و امنیت برای همه منطقه و جهان است.

وی بیان کرد: همه ملت ایران ید واحده هستند و ملت‌های منطقه و مسلمان نیز متوجه شده‌اند که آن کسی که دنبال تامین منافع و امنیت دائم برای آنها است، کسی جز جمهوری اسلامی ایران نیست.

دشمنان همچنان به دنبال استثمار منافع و سرمایه ملت‌ها است

امیر حاجیلو با بیان اینکه امروز دشمن جنگ شناختی و ادراکی را با هدف اعتقادزدایی، اعتمادزدایی، باورزدایی، قداست‌زدایی، مشروعیت‌زدایی، دین‌زدایی و فرهنگ‌زدایی از ملت‌ها آغاز کرده، گفت: دشمن به دنبال این است که بتواند باز هم به تفکر گذشته و قدیمی خود بازگشته و دنبال استثمار منافع و سرمایه ملت‌ها باشد.

شیرین‌ترین خاطره مردم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی چه بود؟گفت‌وگو با فرمانده ارشد ارتش| بسیاری از سلاح‌ها و ادوات نظامی را بومی کرده‌ایم/ دیگر اتکایی به خارج نداریم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش، در پایان سخنان خود ابراز داشت: خوشبختانه ایران اسلامی به عنوان طلایه‌دار و پرچم‌دار حرکت‌های آزادی‌خواهانه و عدالت‌خواهانه با تاکید بر انسانیت و اخلاق مداری، پیشرو همه ملت‌های آزادی خواه جهان است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی سال دفاع مقدس ایران اسلامی مهندسی قدرت ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه

تین نیوز

اعلام آمادگی مجدد راه آهن جمهوری اسلامی ایران جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه

به گزارش تین نیوز به نقل از راه آهن، علیرغم طی نشدن روال قانونی و عدم اخذ مجوز از سوی کنسرسیوم ریلی افغانستان، با توجه به رویکرد توسعه ای راه آهن در حوزه کریدورهای بین المللی ریلی، راه آهن جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آمادگی خود جهت اعزام ۱۰ واگن موجود در مرز شمتیغ به ترکیه را اعلام نموده است.

متاسفانه پس از گذشت هفت روز، کنسرسیوم مذکور هنوز مجوز  گمرک را برای ترانزیت واگن های مذکور اخذ نکرده است.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر آمادگی خود را جهت حمل این واگنها پس از وصول تاییدیه گمرک اعلام می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد