Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: به مصلحت طرف‌های غربی است که برروی لغو تحریم‌ها تکیه کنند و هرچه سریع تر به تعهداتی که در برجام دادند عمل کنند. - اخبار سیاسی -

فدا حسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین روند مذاکرات برجامی ایران و طرف‌های غربی، گفت: روند مذاکرات در روزهای گذشته نشان داده که گام‌های مثبتی از سوی هر دو طرف برای رسیدن به یک توافق برد-برد برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روند پیشرفت مذاکرات نشان می‌دهد طرف‌های غربی به ویژه اروپایی‌ها رویکرد جدید دولت ایران را پذیرفتند، ادامه داد: طرف‌های مقابل ایران به این موضع واقف شدند که مذاکرات برای رسیدن به نتیجه است.

نماینده زاهدان در مجلس با تاکید بر اینکه ایران در چند سال گذشته همواره قائل به این بوده است که دیپلماسی بهترین گزینه برای حل اختلافات است، افزود: به مصلحت طرف‌های غربی است که برروی لغو تحریم‌ها تکیه کنند و هرچه سریعتر به تعهداتی که در برجام دادند عمل کنند.

مالکی با تاکید بر اینکه خواسته ایران در مذاکرات مشخص است و باید تمام تحریم‌های که علیه ملت ایران وضع شده لغو شود و تعلیق تحریم‌ها انتظارات ما را برآورده نمی‌کند، عنوان کرد:متأسفانه آمریکایی‌ها بهانه‌های زیادی برای لغو تحریم‌های ایران می‌آورند و دسته‌بندی‌های را برای لغو تحریم‌های کشورمان در نظر می‌گیرند. در حالی که، کل تحریم‌ها اعم از تحریم افراد و سایر تحریم‌های کشورمان باید رفع شود و غربی‌ها نباید تعیین کننده میزان لغو تحریم‌های جمهوری اسلامی ایران باشند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان هم متشکل از همه دستگاه‌های هستند که به نوعی تحت تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: باید به مذاکراتی که دروین در حال انجام است خوش‌بین باشیم البته ما هنوز نسبت به اینکه غربی‌ها تعهداتی بدهند و به آن عمل نکنند شک و تردید داریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس طرف های غربی لغو تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم»، «سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن»، «فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی»، «رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود»، «این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن»، «حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر»، «عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!»، «تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند»، «قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی

 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم

سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن

رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود

این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن

حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر

عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!

تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو