Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «فرخ جمالی» روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توقف(پارک کردن) خودرو در پیاده رو و کوچه های باریک موجب نارضایتی و شکایت شهروندان نسبت به این موضوع شده و برهمین اساس پلیس به صورت جدی مالکان این خودروها را اعمال قانون می کند.

به گفته وی، ماموران راهور در صورت مواجهه با این قبیل خودروها و مالکان آنها، وسیله نقلیه را ۴۵۰ هزار ریال جریمه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جمالی افزود: پارک وسیله نقلیه در کوچه های باریک و مسدود کردن مسیر تردد خودرو و عابران نیز تخلف است و  خودروهای متخلف اعمال قانون می شوند.

وی افزود: برخی از افراد پیاده رو را مقابل منزل را بخشی از ملک خود می دانند و با پارک وسیله نقلیه در کوچه و معابر موجب نارضایتی شهروندان و ایجاد مشکل برای آمد و شد خودروها و عابران را فراهم می کنند.

وی گفت: فضای محدود پیاده‌روها نباید به توقفگاه خودروها تبدیل شود چرا که این اقدام به ویژه در فصل زمستان و یخ زدگی سطح معابر و انباشت برف در حاشیه آن، رهگذران به خصوص کودکان و سالمندان را برای تردد دچار مشکل می کند.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر شهر همدان ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر شهر همدان ترافیک مناسب سازی معابر شهر همدان ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو

رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۵۷ سارق حرفه ای خودرو در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران