Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین حسب زمان‌بندی صورت گرفته مقرر بود انتخابات هیأت مدیره اتحادیه آرایشگران زنانه قزوین امروز، ۲۴ بهمن ماه سال جاری برگزار شود که بر اساس گزارشات واصله، با ورود مدعی‌العموم لغو و بنا شد مجدداً صلاحیت برخی از نامزدها بررسی گردد.

گفتنی است؛ دادستان قزوین علت لغو روند برگزاری این انتخابات را هنجارشکنی و عدم رعایت موازین شرعی، قانونی، اخلاق حرفه‌ای - صنفی از سوی برخی از نامزدهای تأیید صلاحیت شده اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است حفظ شعائر دینی در جامعه اسلامی- ایرانی همیشه مورد تاکید بوده و هست و نباید از این اصل مهم به خصوص در مواردی که جنبه عمومی و تأثیرگذاری بر جامعه دارد غافل شد وقطعاً کلیه اقشار جامعه باید پاینبد به ارزش‌های والای دینی و اسلامی باشند و در غیر این صورت تبعات قانونی آن متوجه متخلفین بوده و مدعی‌العموم در راستای صیانت از حقوق عامه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5423892

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستان قزوین دادگستری قزوین آرایشگاه راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه 22 بهمن عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا جشنواره فیلم فجر گرگان چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»

همزمان با هفته معلم، آئین رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟» با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، معلمین، مدرسین، فعالین اجتماعی، اعضای کتابخانه‌های عمومی و علاقه‌مندان در سالن جلسات کتابخانه مرکزی آذربایجان غربی برگزار شد. 

توحید اصغرزاده از سال ۱۳۷۰ در کنار شغل شریف معلمی، نویسندگی را مشق زندگی خود قرار داده و تا کنون حدود ۲۰ عنوان کتاب در حوزه‌های تعلیم و تربیت، دفاع مقدس، ادبیات و .. دارند که هر کدام وزن و ارزشی ویژه دارد. 

این اثر گفتار نوشته‌هایی با محوریت آموزش خانواده و دستنامه‌ای برای معلمین، مدرسین و اولیاء محسوب شده که با قلم نافذ، اثرگذار نویسنده نگاشته شده است. 

کتاب  «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟» خلاصه ای  از  پاسخ  پرسش هایی برای  تغییر دنیای خود و دیگران به ویژه  برای معلمان و اندیشمندان انسان ساز است و که در اجرای   سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر مبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی به نگارش درآمده است.

محتوای این کتاب، خانواده و مدرسه را پیوند می‌دهد و اگر این پیوند مستحکم باشد بسیاری از مشکلات جامعه امروزی حل خواهد شد. 

خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در آییبن رونمایی از این کتاب تصریح کرد: مطالعه رکن جامعه فرهیخته است و هر چقدر بیشتر در کتابخانه های حضور پر رنگ وجود داشته باشد و خواندن کتاب افزایش یابد مسلما سطح آگاهی  و سواد جامعه نیز افزایش خواهد یافت .

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند