Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نمایندگان شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان از فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده در امور تدارکات و قراردادها و انبار شرکت برق منطقه‌ای سمنان بازدید کردند.

یعسوب قلیچ‌لی، سرپرست امور تدارکات و قراردادهای شرکت برق منطقه‌ای سمنان در ابتدای این بازدید برای آشنایی بیشتر، به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این شرکت در امور تدارکات و قراردادها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح ویژه ملی «ایجاد بانک جامع و متمرکز کالا به‌منظور مدیریت تأمین و دسترسی سریع به تجهیزات» توسط مدیرعامل شرکت توانیر به برق منطقه‌ای سمنان ابلاغ و در این شرکت در حال پیگیری و اجراست.

آبیاری، مدیر امور تدارکات و قراردادهای شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان نیز اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه تدارکات و انبار شرکت برق منطقه‌ای سمنان را سیستمی، منظم و مؤثر دانست و بر لزوم انجام بهینه کاوی و الگوبرداری از عملکرد شرکت‌های برق منطقه‌ای تأکید کرد.

در این بازدید، مدیر امور تدارکات و قراردادها و رئیس اداره انبارهای شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با مراجعه به قسمت‌های مختلف امور تدارکات این شرکت، از نزدیک با فعالیت‌های صورت گرفته همچون طرح ویژه ملی ایجاد بانک جامع و متمرکز کالا آشنا شده و روند برگزاری مناقصه‌ها، فرایند خریدهای سامانه‌ای، عملکرد کمیته‌ها و کارگروه‌های حوزه مناقصات و قراردادها و.... مورد بازدید و بهینه کاوی قرار گرفت.

در ادامه نیز از انبار مرکزی شرکت برق منطقه‌ای سمنان و فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص سامانه انبار، دستورالعمل‌ها و رویه‌ها و نحوه انبارش و انبارداری تجهیزات، بازدید میدانی شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای سمنان شرکت برق سمنان برق منطقه ای سمنان برق سمنان شرکت برق منطقه ای سمنان فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ با بیان اینکه این طرح با هدف به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی ناشی از منابع آلاینده اجرا شد، گفت:این طرح علاوه بر شناسایی منابع آلاینده زیست محیطی رصد و نظارت منطقه‌ای بر وضع منابع آلاینده، ارائه راه کار‌های مدیریتی کاهش پیامد‌های محیط زیستی، ایجاد بستری مناسب برای تصمیم گیری بهتر و ارتقای آگاهی‌های عمومی در رابطه با مسائل زیست محیطی را در پی خواهد داشت.

علی اصغر طاهری، مراحل انجام طرح را شامل مرحله مطالعات و بررسی کلیات وضع محیط زیستی منطقه، شناسایی منابع آلاینده منطقه، تهیه بانک اطلاعاتی، ارائه راهکار‌های کاهش آلاینده ها، تهیه اطلس زیست محیطی منطقه و ارائه راه کار‌های مدیریت محیط زیست در منطقه عنوان کرد.

آقای طاهری بابیان اینکه دراین اطلس منابع آلاینده هوا، خاک، نور، انرژی، امواج شناسایی شده است، افزود: در گام دوم براساس داده‌های احصا شده، برنامه ریزی برای به حداقل رساندن آلودگی ناشی از مراکز آلاینده آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم