Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرعطابخش درباره برنامه‌های درازمدت خود برای باشگاه پیکان اظهار داشت:‌ 5-4 روز است که مدیرعامل باشگاه شده‌ام و مشغول بررسی مجموعه و امکانات موجود هستم. تا وقتی نتوانید بررسی جامع و دقیقی از منابع موجود داشته باشید، نمی‌توانید برنامه‌ریزی کنید اما در کلیت کار اتفاقات خوبی می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در گذشته از دور می‌دیدم که استعدادیابی و استعداد پروری خیلی از بازیکنان در تهران، برعهده باشگاه پیکان بوده است. باشگاه‌‌های بزرگ ما مثل استقلال و پرسپولیس در پایه‌ها، چندان بازیکن بزرگی به فوتبال کشور تحویل نداده‌اند. 

وی ادامه داد: نفراتی مثل سیامک نعمتی و ... که اکنون در سطح اول فوتبال ایران فعالیت می‌کنند، از زیرمجموعه و آکادمی باشگاه پیکان بوده‌اند. پیکان در سال‌های گذشته به فوتبال تهران و کشور خیلی کمک کرده و با یک برنامه‌ریزی دقیق سعی داریم در این موضوع جدی‌تر جلو برویم و با زیرساخت‌ها را تقویت کنیم تا شرایط برای استعدادهای تهران در راستای پرورش و رسیدن به تیم‌های ملی، در مجموعه پیکان فراهم شود.

مدیرعامل جدید باشگاه پیکان درباره صحبت‌های بازیکنان والیبال و فوتبال پیکان در جلسات اخیری که با آنها داشته اینکه به آنها گفته با وجود مهم بودن جایگاه، روحیه و اتحاد تیمی مهم‌تر است، پاسخ داد: باید این موضوع را از بازیکنان پرسید اما بازخوردی که از آنها دیدم، خیلی مثبت بود. بازیکنان می‌دانند مشکل حمایت نشدن یا مواردی که در بحث پشتیبانی باید از طریق باشگاه صورت بگیرد، دیگر وجود نخواهد داشت. آنها باید تنها به تمرین، مسابقه و ارائه بهترین کیفیت خود فکر کنند. وقتی همه چیز سرجایش باشد، همه بدون فکر کردن به دغدغه‌های جانبی تنها به وظایف خود فکر می‌کنند. در این حالت برای منِ مدیر، بازیکن و مربی اتفافات خوبی می‌افتد. 

عطابخش در مورد آخرین وضعیت پیکان قبل از بازی با هوادار و اینکه تا چه اندازه برای به دست آوردن جایگاه خوب از این تیم حمایت می‌کند، تصریح کرد: مدیران ارشد ایرانخودرو و به ویژه خطیبی که فوق‌العاده ورزشی و فوتبالی است و خودش در گذشته بازیکن تیم‌های فوتبال تهران بوده است، به عنوان یک مدیر بزرگ اقتصادی اشراف زیادی به مسائل فوتبال دارد. خدا را شکر همه گونه همکاری را با کل ارکان باشگاه دارد و پشیتبانی و حمایت خوبی انجام می‌دهد.  خود ورزشکاران هم فهمیده‌اند مدیریت جدید ایرانخودرو، ورزش را در بحث حرفه‌ای و کارگری در اولویت‌های خوب خودش قرار داده است. امیدوارم این حمایت‌ها ادامه دارد باشد. 

وی افزود: اکنون رتبه پیکان ششم است و برخی تیم‌ها مثل فولاد و گل‌گهر پشت سر این تیم هستند. فوتبال هزینه‌بر است و این تیم‌ها هم هزینه زیادی کرده‌اند. نمی‌توانیم زیانده باشیم بلکه باید برای مجموعه سودده باشیم.  از زحمات اکبر محمدی در این مدتی که سکاندار باشگاه پیکان بود، تشکر می‌کنم اما برخی بازیکنان خوب خود را در نیم فصل از دست داده‌ایم. تیم خالی شد اما در نهایت 2 بازیکن جذب کردیم تا دست مجتبی حسینی خالی نباشد. از لحاظ بودجه‌ای جزو سه تیم آخر لیگ هستیم. نمی‌خواهم رقم بودجه را بگویم اما شاید تیم لیگ یکی هم چنین حالتی ندارد. خدا را شکر جایگاه‌مان خوب است و سعی داریم آن را حفظ کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان خاطرنشان کرد: با تلاش بچه‌ها و بازیکنان جوان که از نظر من قهرمان هستند زیرا با این سن پایین خیلی خوب کار می‌کنند. کیفیت برخی نفرات ما امسال به حدی بالا آمد که تمام تیم‌ها حمله کرده و می‌خواستند آنها را در نقل و انتقالات زمستانی از پیکان ببرند. برخی جدا شدند و برخی را هم مجتبی حسینی حفظ کرد. ما هم بعد از آمدن‌ به پیکان دیگر اجازه ندادیم چنین اتفاقی بیفتد اما پیشنهادات خیلی خاصی داشتند. 

عطابخش در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران اضافه کرد: شاید باورتان نشود یک باشگاه پیشنهاد داد دو بازیکن خیلی خوبش را با بازیکن 19 ساله پیکان معاوضه کند اما سعی کردیم این بازیکن را حفظ کرده و به وی بازی بدهیم تا به بچه‌هایی که آینده فوتبال ما هستند، خدمت کنیم. پیکان، خدمت‌گزار راستین فوتبال ایران است. این روند از قبل بوده و بابرنامه‌ریزی‌های ما در آینده پرثمرتر و پرقدرت‌تر خواهد بود. امیدوارم در نهایت فوتبال ملی به قدرت واقعی خودش برسد و در سطح جهان تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل باشگاه پیکان پیکان و هوادار فولاد گل گهر باشگاه پیکان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از نجات جان کودک دو ساله سردشتی با تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از نجات جان یک کودک غرق شده سردشتی توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام این خبر نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی نجات داده شده و جهت سیر مراحل بعدی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 748167

دیگر خبرها

  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!