Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:54:02 GMT

آیا دستگاه زغال ساز درآمدی نجومی دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۲۹۲۶

آیا دستگاه زغال ساز درآمدی نجومی دارد؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تولید زغال فشرده و زغال چینی یکی از پرسودترین مشاغل در چند سال گذشته است که استقبال زیادی هم از آن شد. در حالی که راه اندازی هر کسب و کاری نیاز به سرمایه گزاف و هزینه‌ی زیادی دارد، تولید زغال فشرده می‌تواند یک کسب و کار مناسب و به نسبت کم هزینه باشد. برای شروع و راه اندازی یک خط تولید زغال فشرده تنها کافیست تا هزینه مورد نیاز و زیر ساخت آن را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهم‌ترین دلایل سود آور بودن این خط تولید، امکان استفاده از مواد اولیه با قیمت ارزان است. در نتیجه شما می‌توانید با کمترین هزینه اولیه، یک کسب و کار با سود دهی مناسب داشته باشید.

گروه مهر صنعت سازنده خط تولید و دستگاه زغال ساز فشرده، دارای تجربه چندین ساله در زمینه تولید زغال چینی و راه اندازی خط تولید ذغال فشرده است. اگر که قصد دارید تا همه چیز را درباره این صنعت یاد بگیرید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید، تنها کافیست با شماره‌های موجود بر روی سایت تماس بگیرید. این گروه در تمام مراحل راه اندازی خط تولید زغال فشرده در کنار شما خواهند بود و به شما در از بین بردن موانع راهتان کمک خواهند کرد.

سود تولید زغال فشرده

همانطور که ممکن است شنیده باشید، مواد اولیه تولید زغال فشرده، موادی ارزان و دور ریز از سایر صنایع مانند پوست گردو، خاک اره، خاک زغال و … است که هزینه‌های تولید زغال فشرده را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. برای اینکه به بیشترین میزان سود دهی برسید، در قدم اول شما باید نحوه تهیه‌ی مواد اولیه را یاد بگیرید. برای مثال یکی از راه‌های کمک کننده به کم کردن هزینه‌های اولیه می‌تواند قرار داد بستن با چند کارگاه نجاری برای گرفتن خاک اره‌های آنها باشد. حتی گاهی ممکن است که بعضی از کارگاه‌ها به طور رایگان خاک اره‌های خود را به شما بدهند.

مورد بعدی که می‌تواند میزان سود شما را افزایش دهد، بسته بندی محصول است. بسیاری از خریداران از روی ظاهر و بسته بندی محصول آن را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل خالی از لطف نیست اگر تمام تلاشتان را برای داشتن یک بسته بندی مناسب کنید.

آخرین مورد تاثیرگذار بر روی میزان سود دهی شما، برندینگ و ایجاد برند شخصی خودتان می‌باشد. البته بهتر است تا بعد از اینکه کار را به صورت کامل یاد گرفتید و کیفیت زغال‌های فشرده تولید شده در کارگاه شما به بالاترین حد رسید، اقدام به، به وجود آوردن برند شخصی خود کنید. شما می‌توانید با گذراندن یک دوره آموزشی در گروه مهر صنعت، خط تولید زغال فشرده خود را به یک برند تبدیل کنید و به میزان قابل قبولی از سود دهی برسید.

درآمد تولید زغال فشرده در خط تولید زغال فشرده

با توجه به وضعیت اقتصادی که در حال حاضر بر جامعه حاکم است، بسیاری افراد در تلاش اند تا در کارهایی سرمایه گذاری کنند که سود بالایی عایدشان شود. همانطور که پیش تر گفته شد، راه اندازی خط تولید زغال فشرده و زغال چینی می‌تواند سود خوب و مناسبی را برای صاحبان آنها داشته باشد. پس می‌توان نتیجه گرفت که سرمایه گذاری در زمینه‌ی تولید زغال چینی و زغال فشرده، بهترین و مناسب‌ترین فرصت سرمایه گذاری برای افراد آشنا به این کار می‌باشد. اما این سود چقدر است؟

برای جواب دادن به این سوال، قبل از هر چیز باید واقع بین باشیم. ممکن است در تبلیغات مختلف، رقم‌های سود نجومی به چشمتان خورده باشد اما حقیقت امر چیز دیگری است. در واقع، در تاریخی که این متن نوشته می‌شود، سود خالص حاصل از خط تولید زغال فشرده چیزی در حدود ۲۰ میلیون تومان است. این میزان سود می‌تواند با توجه به سرمایه اولیه کم و مدت زمان کوتاهی که برای رسیدن به سود دهی نیاز است کاملاً مناسب و ایده آل باشد.

عوامل موثر در سود تولید زغال فشرده

درآمد و سود حاصل از تولید زغال فشرده می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

کیفیت محصول

اولین مورد تاثیر گذار بر روی میزان سود شما، کیفیت محصول تولیدی در خط تولید زغال فشرده شما است. هر چقدر میزان کیفیت زغال فشرده تولید شده در کارگاه شما بالاتر باشد می‌توانید در کسب رضایت مشتری موفق تر عمل کنید. در نتیجه فروش شما بیشتر خواهد بود و به نسبت مستقیم، میزان سود نهایی شما هم افزایش پیدا می‌کند.

به عکس، اگر برای تولید زغال‌های فشرده خود از مواد بی کیفیت و غیر مجاز استفاده کنید، با گذشت مدت زمان کوتاهی، مشتریان خود را از دست می‌دهید و سود شما منفی خواهد شد. پس همیشه کیفیت زغال‌های فشرده را در اولویت خط تولید زغال فشرده خود قرار دهید.

دستگاه‌های مناسب

از دیگر مواردی که در کیفیت محصول نهایی تولید شده توسط خط تولید زغال فشرده شما بستگی دارد، داشتن دستگاه‌های با کیفیت، استاندارد و با بیشترین میزان بازدهی است. در صورتی که محصول شما تمامی ویژگی‌های یک زغال فشرده ی مرغوب را داشته باشد به راحتی می‌توانید ماهی پانزده تا بیست میلیون تومان سود داشته باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5423920

منبع: مهر

کلیدواژه: ذغال سنگ کسب و کار درآمد کسب و کار خرید آنلاین کاشت نهال و درخت بانک تجارت قیمت خودرو امیکرون گردشگری آزمایشگاه کسب و کارهای اینترنتی روز پدر بانک پارسیان گردو آسیاتک اسباب بازی هوشمند خط تولید زغال فشرده راه اندازی زغال چینی میزان سود کسب و کار سود دهی ی تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است

ایسنا/قزوین عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد قزوین گفت: واقعیت این است جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است و نمی‌تواند بدون درآمد مردم یک دولت پایدار و مقاوم در برابر نواسانات و سیکل‌های سیاسی و تجاری باشد

بیت‌الله اکبری‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شعار سال جاری اظهار کرد: شعارهای سال کاملاً هدفمند است و اهداف مشخصی را دنبال می‌کند و اینکه در شعار سال جاری به مشارکت مردم تأکید شده نشان‌دهنده این است که خلأهایی از قبل وجود داشته که باید منبعد به آن توجه شود و برای برطرف کردن این خلأها اقدام کرد.

وی گفت: واقعیت این است جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است و نمی‌تواند بدون درآمد مردم یک دولت پایدار و مقاوم در برابر نواسانات و سیکل‌های سیاسی و تجاری باشد، مثلاً اینکه می‌گوییم دولت ما به نفت وابسته است پس می‌تواند بدون درآمد مردم نفت را بفروشد و درآمد داشته باشد درست نیست چراکه اگر به خاطر مسائلی که در دنیا وجود دارد تحریم شویم دست دولت خالی خواهد شد بنابراین دولتی می‌تواند به‌عنوان دولت پایدار و مقاوم در مقابل نوسانات سیاسی و اقتصادی دنیا بایستد که مشارکت مردمی در آن بالا باشد.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد قزوین تصریح کرد: درگذشته تلاش‌هایی هم صورت گرفته که اهداف اقتصادی برای افزایش تولید ایجاد شود اما شرایط نشان می‌دهد که مشارکت به حدی نبوده که ما را به استاندارد لازم برساند به همین جهت رهبری در شعار سال جاری به مشارکت مردم تأکید کرده‌اند.

وی بیان کرد: برای راهکارهای جذب مشارکت مردم باید برنامه‌ریزی و برنامه‌های عملیاتی و اهداف‌ کوتاه‌مدت بر این اساس تنظیم شود، هدف استراتژیک در شعار سال را رهبری مشخص کرده‌اند و باید ارگان‌ها، سازمان‌ها و حتی شرکت‌های تولیدی و خدماتی در تمام برنامه‌ریزی‌های خود شعار سال را به‌عنوان سیاست حاکم در نظر بگیرند تا مشارکت مردم را در تمامی امور شاهد باشیم و از این طریق جهش تولید رقم بخورد.

اکبری‌مقدم خاطرنشان کرد: اگر مشارکت مردم جذب نشود به جهش تولید و رشد و توسعه نخواهیم رسید و اهداف دست‌نیافتنی خواهد ماند؛ مجلس نقش وضع، اصلاح و تقویت قوانین را دارد تا به دولت راهکار داده شود و دولت نقش تسهیلگری خود را برای ایجاد مشارکت مردم فراهم کند.

وی افزود: مجلس و دولت به‌عنوان قوه مجریه نقش مهمی در جلب مشارکت مردم‌ دارند چراکه وقتی مردم ببینند تسهیلگری ایجاد شده به‌طور مثال در نقش واسطه‌گری مالی بانک‌ها درست عمل کنند و بازار سرمایه امنیت خوبی پیدا کند و شفافیت و کارایی آن بالا برود، مردم به صورت خودکار درست عمل می‌کنند چراکه نگاه مردم به قوانین و قوه مجریه است.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد قزوین درباره میزان تحقق شعارهای سال گذشته اظهار کرد: مشکلاتی که در این سال‌ها پیش‌آمده همه از یک جنس نیست و نمی‌شود قضاوت کرد چراکه بسیاری از عوامل بیرونی مانعی برای تحقق شعار سال هستند و این موانع سبب شده از رسیدن به اهداف فاصله گرفته باشیم.

اکبری‌مقدم در پایان گفت: از طرفی دیگر برخی مواردی همچون کاهش رشد جمعیت باعث شده به اهداف دست پیدا نکنیم چراکه تولیدی‌ها با مشکل نیروی کار مواجه هستند؛ تقاضا برای نیروی کار وجود دارد اما رشد نقدینگی و کنترل نکردن سیاست‌های پولی در ایران باعث شده نرخ تورم بالا برود و به همین دلیل خیلی از دستمزدها با بازار سازگار نباشد، قوانین حوزه کار هم باید اصلاح شود و بر اساس شرایط فعلی بازار کار نوشته شود تا بتوان در جهت حل مشکلات گام برداشت.
 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند