Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز از پروژه آب‌رسانی ٣۴ روستایی شادمان واقع در دهستان درودفرامان بخش مرکزی بازدید کرد.

رشیدی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: این پروژه آب‌رسانی ٣۴ روستا را در برمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تخصیص ٨٠٠ میلیارد تومان بودجه آب روستایی در کمسیون تلفیق سال ١۴٠٠، افزود: با برنامه‌ریزی خوب شرکت آبفای استان، اکثریت روستاهای استان دارای آب می‌شوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت پیمانکار در پروژه آب‌رسانی شادمان، تصریح کرد: بنابر وعده مدیرعامل شرکت آبفا، تا پایان فروردین‌ماه سال آینده این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی بریموند در روزهای آینده، گفت: پیرو صحبتی که روز گذشته با وزیر نیرو داشتم، تمام توان دولت و مجلس این است که تمامی روستاهای کشور طی سه سال آینده آبرسانی شوند.

رشیدی با اشاره به مسیر نامناسب محور پل کهنه و تقاطع درودفرامان، بیان کرد: پلی در این محور برای تعریض جاده در نظر گرفته شده است که متأسفانه ادامه آن نیازمند اعتبارات است، همچنین تقاطع درودفرمان (روبروی کارخانه سیمان) نیز به قتلگاه تبدیل شده است که در این خصوص طی دیداری که با وزیر راه و شهرسازی داشتم، بنا شد تأمین اعتبار این پروژه‌ها در سفر استانی رئیس جمهور به کرمانشاه به‌عنوان مصوبه سفر استانی تنظیم شود.

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ٨٠٠ روستا در چند بخش کرمانشاه وجود دارد، افزود: ان‌شاء‌الله با همکاری مردم، مسؤولین، مدیران دولتی و مجلس مشکلات را برترفع خواهیم کرد.

رشیدی در پایان با اشاره به مشکلات طرح هادی در ٧٠ روستای حوزه انتخابیه، گفت: طی دیدار با رئیس بنیاد مسکن، مقرر شد هرچه سریع‌تر مشکلات این ٧٠ روستا رفع شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی محمد رشیدی فارس آبرسانی پروژه آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان، اروندکنار، منیوحی، چوئبده و بخش مرکزی انتخاب نماینده مجلس به دور دوم رسید که در این راستا مردم در ۲۱ اردیبهشت ماه دوباره پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

یکی از نامزدهایی که در انتخاب ۲۱ اردیبهشت ماه در گردونه انتخاب مردم آبادان، اروندکنار، منیوحی، چوئبده و بخش مرکزی قرار دارد، «سید محمد مولوی» است که برای آشنایی با دیدگاه‌های این نامزد، خبرگزاری مهر مصاحبه‌ای با وی در قالب چند سوال انجام داده است.

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

انتخابات باشکوهی برگزار شد و علیرغم اینکه معاندین با استفاده از رسانه‌های خود جریان‌سازی گسترده‌ای برای عدم حضور مردم راه انداختند ولی شاهد ازدحام جمعیت رأی دهنده از همان دقایق اولیه آغاز فرآیند رأی بودیم و قطعاً وقتی مجلس شورای اسلامی با چنین پشتوانه مردمی تشکیل می‌شود، مجلسی فراجناحی و انقلابی خواهد بود.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

هر موضوع بنا به اقتضای زمان و نیاز مردم باید مورد پیگیری قرار گیرد و در شرایط فعلی باید اقتصاد مهم‌ترین اولویت کشورمان باشد؛ رهبر معظم انقلاب نیز طی سال‌های گذشته برای نامگذاری شعار سال بر موضوعات اقتصادی به ویژه در زمینه تولید تاکید کرده‌اند.

ضرورت دارد به همه شاخه‌های اقتصادی از جمله اقتصاد آموزش، اقتصاد فرهنگ و هنر، اقتصاد ورزش، اقتصاد پژوهش و … توجه شود.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی

مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

ابتدا بیکاری باید رفع شود ولی رفع آن بدون آسیب شناسی عملاً میسر نیست. یکی از موارد بیکاری مربوط به حوزه کشاورزی است که چنانچه مشکلات کشاورزان رفع شود برای حجم بالایی از جوانان جویای کار اشتغالزایی صورت می‌گیرد. از سوی دیگر شهرهایی همچون آبادان که صنایع دارند، باید طرح‌های صنعتی مانند پالایشگاه دوم که به مرحله اجرا نرسیده سریع‌تر عملیاتی شود.

کد خبر 6078915

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات زیرساختی روستای سیل زده تختان دهلران در دستور کار است
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • همان‌ها که موافق صیانت بودند، وارد مجلس آینده شده‌اند
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی