Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شیرزاد یعقوبی روز یکشنبه در نسشت خبری با خبرنگاران افزود: شهرهای زیر یکصد هزار نفر جمعیت طبق قانون نمی توانند اتوبوسرانی داشته باشند، بنابراین باید با پیگیری، اتوبوس از شهرداری تهران به این شهر منتقل شود.

وی اظهار داشت: رسانه ها کمک خوبی برای پیگیری مطالبات و حل مشکلات هستند و می توانند در رصد معضلات و انتقاد سازنده، کنار شهرداری حسن آباد باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: عمده درآمد شهرداری ارزش افزوده است، بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری، حدود ۸۵ میلیارد تومان است و طبق پیش بینی درآمد می توان ۴۰ میلیارد تومان کار عمرانی انجام داد.

یعقوبی با بیان اینکه زیباسازی ورودی شهر از میدان شهدا و کمربندی در دستور کار شهرداری قرار دارد، افزود: با منابع درآمد اندک شهرداری نمی توان پروژه جدید تعریف کرد و شهرداری ها باید به سمت جذب سرمایه گذار بروند.

وی خاطرنشان کرد: روکش آسفالت، جدول بندی، احداث پارک محلی، خرید و نصب دوربین، تجهیز تصفیه خانه فاضلاب، خرید تجهیزات بحران، تجهیز ساختمان کلانتری، راهداری و اماکن ورزشی، کمک به هیات های ورزشی، بهسازی مخزن آب و اجرای عملیات لوله گذاری تعدادی از طرح های انجام شده طی ماه های اخیر در شهرداری حسن آباد است.

رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد نیز در این نشست گفت: مسئولان پایتخت ادعا می کنند که معضل زندان قصر را حل کردیم در حالی که این مشکل حل نشده  بلکه از تهران به حسن آباد فشافویه منتقل شد بدون اینکه کوچکترین امکاناتی در این منطقه ایجاد شود.

حسن ایلانلو اظهار داشت: حسن آباد در جوار پایتخت واقع شده اما مشکلات آن از بسیاری از شهرهای دورافتاده بیشتر است.

امین زندکریمخانی نماینده شورای حسن آباد در شورای شهرستان ری نیز گفت: آب آشامیدنی، زندان حسن آباد، کمربندی و حمل و نقل مهمترین مشکلات حسن آباد فشافویه است که با پیگیری رسانه ها می توان برای رفع آنها اقدام کرد.

به گزارش ایرنا، بخش فشافویه از توابع شهرستان ری با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.

شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در ۳۵ کیلومتری جاده قدیم قم - تهران قرار گرفته و با استقرار یکهزار و ۹۲۷ واحد صنعتی بزرگ و کوچک در خود زمینه اشتغال ۳۷ هزار و ۵۸۰ نفر را فراهم کرده، در بخش فشافویه واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری حمل و نقل مسافری حسن آباد حمل و نقل عمومی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری حمل و نقل مسافری حسن آباد شهرستان ری حمل و نقل مسافری حسن آباد حمل و نقل عمومی حمل و نقل حسن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در نشست تعاملی با مدیران ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طی یک سال سخن گفت.

به گزارش ایسنا، در راستای تکالیف قانون حدنگار در خصوص تبدیل اسناد دفترچه ای به کاداستری و سند دارکردن املاک و اراضی فاقد سند مالکیت برای جلوگیری از دست اندازی افراد غیر به املاک و اراضی شهرداری تهران، نشست تعاملی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با اداره ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه جانبه و هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، تصریح کرد: نتیجه این تعاملات سازنده، صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طول یک سال شد که در امری بی سابقه بوده است.

وی افزود: در این نشست تعاملی، موضوع مکاتبه مستقیم شهرداری با ادارات ثبت استان تهران جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری و حذف مراجعه به دفترخانه، مورد رسیدگی قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، موضوع سامانه شمیم و تهیه مختصات UTM از طریق مکاتبه با اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران