Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی (ع) گروه‌های جهادی بیستمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه را در محلات مختلف شیراز اجرا می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشیراز، جهادگران استان فارس همان کسانی هستند که بی‌هیچ چشمداشتی خود را در خدمت مردم محروم و نیازمند استان می‌بینند و در این میان از هیچ کمکی مضایقه نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی (ع) گروه‌های جهادی بیستمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه را در محلات مختلف شیراز اجرا می‌کنند که یکی از این گروه‌ها هیئت فدائیان‌المهدی(عج) شیراز و پایگاه شهید سلطانی محله کوشک قوامی است.

محمد رجبی مسئول هیئت فدائیان‌المهدی(عج) شیراز و پایگاه شهید سلطانی محله کوشک قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه در ایام میلاد امیرالمومنین(ع) این گروه جهادی بیستمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی را با توزیع بسته‌های معیشتی در سطح شهر شیراز برگزار می‌کند، اظهار داشت: در نوزده مرحله قبل بیش از 3هزار و 800 بسته معیشتی به ارزش ریالی بالغ بر یک میلیارد و پانصد هزار تومان توزیع شده است.

وی افزود: توزیع بالغ بر 10 سری جهیزیه به ارزش بیش از 200میلیون تومان و مرمت و تعمیر منازل محروم به ارزش ریالی بیش از 400 میلیون تومان در سطح شهر شیراز در طی دو سال کرونایی از دیگر خدمات این گروه جهادی بوده است.

رجبی تصریح کرد: در بیستمین مرحله این رزمایش که به میمنت میلاد امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود، 110 بسته معیشتی به نام نامی ایشان در روز میلاد توزیع خواهد شد.

برنج، حبوبات، مرغ، گوشت، رب گوجه، روغن، پنیر و خرما، از محتویات بسته‌های 13رحب این پایگاه مقاومت است که به گفته مسئول پایگاه مقاومت شهید سلطانی، بالغ بر 600هزار تومان ارزش ریالی دارد.

400 سری جهیزیه وهشت هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه در استان ایلام اهدا شد + فیلم130 میلیارد تومان کمک‌های مومنانه در اردبیل توزیع شدطرح کمک‌های مومنانه ویژه «شهادت حاج قاسم سلیمانی» در اردبیل اجرا شد

وی با بیان اینکه مرحله بعدی رزمایش مواسات و کمک مومنانه این گروه جهادی در نیمه شعبان و به میمنت میلاد منجی عالم بشریت، قبل از عید نوروز برگزار می‌شود، یادآور شد: 800 خانوار نیازمند به همت بسیجیان در این گروه جهادی از سطح شهر شیراز شناسایی شده‌اند که جامعه هدف گروه محسوب می‌شوند که بسته‌های تهیه شده برای رزمایش کمک مومنانه به تناسب نیازمندی‌های آنان به این افراد تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/424/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک های مومنانه گروه جهادی بیستمین مرحله رزمایش کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد

جانشین بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل در حاشیه برگزاری این اردو در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اردوی جهادی با حضور ۷۵ نفر دانشجومعلم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل، در مدارس کم برخوردار استان برگزار شد.

علیرضا دولت نژاد خاطرنشان کرد: طرح «جهاد عهد خدمت» دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر و با هدف جبران کمبودهای آموزشی و رفع عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این اردو در بخش عمرانی از جمله رنگ‌آمیزی و فضاسازی و زیباسازی مدارس روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد با مشارکت ۴۵ دانشجو معلم خواهر و ۳۰ دانشجومعلم برادر آغاز شد که در دو بازه سه روزه برگزار شد.

جانشین مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح علاوه بر رفع اشکال و تدریس به دانش آموزان در راستای گسترش عدالت آموزشی و همچنین رفع نواقصات و کمبود های عمرانی مدارس محروم و نیازمند شهرستان نیر، خودسازی خود دانشجومعلمان نیز هست تا بتوانند با کسب تجربیات معلمی، روحیه جهادی و ایثار را در خود تقویت کنند.

دولت نژاد گفت: تلاش‌های جهادگران در خدمت به مردم مناطق محروم کشورمان و حضور جوانان علاقمند به این فعالیت‌ها در اردوهای هجرت و جهادی همواره مورد توجه و تاکید رهبر انقلاب بوده است، که انگیزه مضاعفی بر حضور دانشجومعلمان در این مسیر مقدس و با ارزش شد.

وی اضافه کرد: دانشجومعلمان جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور در روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد شهرستان نیر و مشاهده وضعیت تحصیلی و عمرانی مدارس این روستاها، وظیفه خود دانستند تا با حرکتی جهادی به یاری این دانش آموزان و رفع مشکلات و کمبود آن‌ها در زمینه های تحصیلی و عمرانی مدارسشان بپردازند.

کد خبر 6092539

دیگر خبرها

  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید