Web Analytics Made Easy - Statcounter

موتور دانکر بزرگترین تولید کننده موتورهای هوشمند در جهان است که بر اساس فناوری سروو موتور DC بدون برس و شامل دستگاه های کنترل الکترونیکی یکپارچه فعالیت می کند. محصولات شرکت توسط Dunkermotoren که موتورهای آن در درب های اتوماتیک سری ES استفاده می شود،گواهینامه های CE و RoHS را دریافت کرده اند. درایوهای مقاوم و پویا در اتوماسیون های مختلف، حمل و نقل عمومی، ماشین آلات کشاورزی و حسگرهای خورشیدی در بخش انرژی خورشیدی استفاده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور آشنایی بیشتر با این نوع موتور، لازم است به سایت اسمارت کو به عنوان ارائه دهنده درب های اتوماتیک مراجعه کنید.

موتور دانکر آلمان

آیا به دنبال موتور ایده آل با قدرت مناسب برای استفاده در درب های اتوماتیک خود هستید؟

موتور دانکر آلمان یکی از بهترین موتورهای مورد استفاده در درب اتوماتیکی است که در بازار وجود دارد.

امکانات

مزایای زیادی از موتور دانکر وجود دارد که شما را شگفت زده خواهد کرد:

به طور گسترده در سیستم های درب اتوماتیک استفاده می شود . دارای ویژگی های متعددی مانند

نصب سریع، عملکرد ثابت و تعمیر و نگهداری ساده است.

به طور گسترده برای درب های مختلف استفاده می شود . در اینجا برخی از ویژگی های فوق العاده موتور دانکر وجود دارد:

کیفیت عالی تمامی قطعات با دور s200 قابل تعویض هستند و تمامی قطعات ممکن است بلافاصله با dorma es200ساده تعویض شوند. قابل اعتماد است. موتور دانکر ES200 یک موتور درب کشویی کاملا قابل اعتماد است. این یکی از آن موتورهایی است که بیش از پنج سال مورد آزمایش قرار گرفته است. بی صدا است. موتور درب اتوماتیک دانکر همراه با پدی است که ریل راه آهن را می پوشاند که هدف اصلی آن کاهش صدا و محافظت از چرخ ها است.

موتور دانکر آلمان ES200 تضمین می کند که به شیوه ای ثابت و سازگار عمل می کند. به همین دلیل است که از این موتور در درب های اتوماتیک استفاده می کنیم .

ایمنی

برخلاف سایر موتورها، در موتور دانکر هیچ فناوری ایمنی حساسی وجود ندارد. با این حال، هنگامی که با یک عامل بیرونی مواجه می شوید، پانل های درب به آرامی برعکس می شوند.

همه چیز در رابطه با موتور دانکر

مشخصات محصول

 تقویت شده با آلیاژ آلومینیوم که استحکام بالا را در موتور فراهم می کند.

موتور وارداتی از آلمان با سرعت بالا و عمر مفید بیش از 1 میلیون بار می تواند پایدار و با عملکرد روان کار کند.

در موتور دانکر کنترل‌کننده‌ی میکروکامپیوتر وجود دارد که مجموعه‌ای از ترانزیستورها در داخل کنترل‌کننده اضافه می ‌شوند و مجموعه ‌ای از سوئیچ‌ های حفاظتی می ‌توانند ولتاژ را تثبیت کنند.

ولتاژ جهانی می تواند به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد و باعث شده است که ترانسفورماتور مستقیماً در کنترلر کار کند، بنابراین می توانید AC110V/AC220V را مستقیماً به دستگاه متصل کنید.

رابط چند منظوره. می توان آن را با قفل الکترونیکی، سیستم کنترل دسترسی و غیره متصل کرد و می تواند مستقیماً با سنسور متصل شود.

فاصله کنترل از راه دور می تواند بیش از 10 متر باشد و دارای تنظیم انعطاف پذیر درب اتوماتیک (اتوماتیک، معمولا باز، معمولا بسته، نیمه باز(است

درب باز کن مدل SW120 می تواند وزن درب 120 کیلوگرمی را تحمل کند.

واحد کنترل درایو یکپارچه

طراحی سیستم کنترل یکپارچه درایو، موتور درایو و کنترل کننده در یک واحد ترکیب می شوند و تنها دو پیچ باید در هنگام نصب، سریع و قابل اعتماد ثابت شوند.

موتور دانکر اصلی DC24V

موتور دانکر بدون برس DC24V وارداتی، قدرتمند و کم صدا است. (عمر بیشتر و بی صدا از نمونه برس دار دارند).

کنترلر میکرو کامپیوتر

کنترلر میکروکامپیوتر سیگنالی را از حسگر یا سایر سوئیچ ها برای درایو دریافت می کند تا حرکت درب را به سمت راست کنترل کند. رابط چند منظوره را می توان با سنسور ایمنی، قفل الکتریکی، باتری پشتیبان، قفل شدن دو درب، کنترل دسترسی و غیره متصل کرد.

ریل آلیاژ آلومینیوم ضخیم با کیفیت بالا

ساخت با مواد آلیاژ آلومینیوم ضخیم می تواند وزن بیشتری را تحمل کند.

در حقیقت موتور دانکر به دلیل قابلیت های بالایی که دارد به راحتی در سیستم های درب اتومات مورد استفاده قرار می گیرد، می توان از آن ها در موارد و تجهیزات ایمنی دیگر هم استفاده نمود. در این حوزه مشاوره و راهنمایی با افراد خبره و مجرب بسیار عالی خواهد بود. سعی کنید قبل از خرید این موتور در ابتدا از کیفیت و ایمنی این موتور اطمینان حاصل کنید و سپس اقدا به خرید برای درب اتومات خود کنید. موتورهای دانکر دارای ضمانت 5 ساله و قابل تعویض هستند که خیال شما را بابت هر گونه مشکل در حین خرید راحت کرده است. مدل های متنوع آن ها برای استفاده در درب های اتوماتیک بسیار زیاد است.

نتیجه

بدون شک برند آلمانی دانکر در رتبه اول جهان قرار دارد. به عنوان تامین کننده حرفه ای درب های اتوماتیک و اپراتورها شناخته شده اند. موتورهای دانکر به طور گسترده در تولید درب اتوماتیک استفاده می شود.علاوه بر این، ماشین آلات تخصصی و افراد آموزش دیده برای تولید کالاهای با کیفیت بالا و کم هزینه در این حوزه بسیار وجود دارند. برای خرید و مشاهده این نمونه موتورها لازم است به سایت اسمارت کو مراجعه کرده و با کارشناسان این حوزه تماس حاصل فرمایید. این شرکت قول می دهند که همه کالاهای آن ها با کیفیت عالی هستند. قفل های هوشمند و اپراتورهای درب چیزی است که آن ها در آن برتری دارند.

پیشنهادات اصلی آن ها اکثر کالاهای درب اتوماتیک را پوشش می دهد. به عنوان مثال، درب  ‌های کشویی اتوماتیک، درب‌های چرخشی خودکار، درب ‌های تلسکوپی اتوماتیک، درب‌ های کشویی منحنی دستی، درب ‌های سنگین و درب‌ های کشویی مغناطیسی اتوماتیک، نمونه‌ هایی از همه محصولات آن ها هستند. بنابراین، امیدواریم که شما دوست داشته باشید موتور دانکر ES200 آلمان را انتخاب کنید که به روشی پایدار و سازگار کار می کند. مشخص نمودن قیمت این دسته از موتورهای درب اتوماتیک بسته به نوع و ابعاد درب بررسی می شوند. می توانید با اپراتورهای سایت اسمارت کو با شماره  02155446670در ارتباط باشید و سوالات خود در این حوزه را مستقیما از آن پرسیده و سپس اقدام به خرید نمایید.

منبع: الف

کلیدواژه: درب های اتوماتیک استفاده می شود طور گسترده درب اتوماتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد

پس از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

به گزارش تسنیم، ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید درخصوص استفاده از برند نوکیا و تأیید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به‌نظر می‌رسد در روز‌های آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟