Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، تالار وحدت در دومین روز از آغاز رسمی اجراهای سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، میزبان کنسرتی به خوانندگی حجت اشرف‌زاده بود که در جریان آن این خواننده اعلام کرد ظرف یک ماه گذشته کرونای سختی را پشت سر گذاشته و خوشبختانه توانسته است خودش را به این اجرا برساند. با این همه اشرف‌زاده در طول کنسرت بارها ابراز امیدواری کرد که بتواند با توجه به شرایط جسمی اش از پس اجرای قطعه‌ها بربیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که سال گذشته و در جریان برگزاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر هم با کنسرتی مجازی در این رویداد حاضر بود، اجرا در تالار وحدت را آرزوی هر هنرمندی دانست و یادآور شد که این تالارِ نوستالژیک، اساتید موسیقی بسیاری را به خود دیده است.

در جریان کنسرت شامگاه شنبه، قطعاتی چون «دورت بگردم»، «دلتنگی»، «ماه بی تکرار من»، «بمان برایم»، «ماهی»، «مو پریشان» و ... توسط حجت اشرف زاده برای حاضران در سالن اجرا شد که جمعیت قابل توجهی را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی تشکیل می دادند.

همچنین برای لحظاتی در این اجرا، برخی تماشاگران نسبت به صدای بالاتر موسیقی نسبت به صدای خواننده، تذکر دادند که با درخواست اشرف زاده، برگزارکنندگان اجرا درصدد رفع مشکل برآمدند.

کنسرت حجت اشرف زاده در زمان مقرر ـ ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت اجرا شد و حدود یک ساعت و ۲۰ دقیقه به طول انجامید.

کنسرت حجت اشرف‌زاده در سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر

بنا بر این گزارش، همچنین در دومین روز از آغاز رسمی جشنواره موسیقی فجر تالار وحدت همچنین میزبان اجرای ارکستر پارسوآ به رهبری احمد مقدسی‌زاده بود و اجرای هنرستان موسیقی دختران هم در تالار رودکی برگزار شد.

ارکستر پارسوآ به رهبری احمد مقدسی‌زاده

با سپری شدن اجراهای روز دوم جشنواره موسیقی فجر، ۳ روز دیگر تا پایان برگزاری باقی است و در روز پایانی ـ جمعه ۲۹ بهمن - مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد. 

جشنواره موسیقی فجر به دلیل تقارن با ایام شهادت چهارشنبه و پنجشنبه اجرایی به خود نخواهد دید.

تنهای اجرای روز پایانی متعلق به رضا بهرام ـ خواننده پاپ ـ است که جمعه در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 656953 برچسب‌ها موسیقی ایرانی موسیقی - جشنواره - نمایشگاه - نشست

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موسیقی ایرانی جشنواره موسیقی فجر حجت اشرف زاده تالار وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه های هفته ملی خلیج فارس از 31 فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.
اسماعیل جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم ترین برنامه های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور 11 گروه موسیقی ملی از روز جمعه 7 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه 9 اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.
وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه های در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید؛  برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس در بندر کنگ
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره 81 اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار 9 اثر به بخش پایانی راه یافته است.
جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور30 ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.
وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.
جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه 10 اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.
وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می شود.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می شود. 

دیگر خبرها

  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم