Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزشی باشگاه فرایبورگ در مورد آینده نیکو اشلوتربک صحبت کرده است

 نیکو اشلوتربک مدافع میانی فرایبورگ، با عملکرد خوبی که از خود در این تیم به نمایش گذاشته، مورد توجه بسیاری از باشگاه ها از جمله غول های آلمانی قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، حال یواخن زایر مدیر ورزشی فرایبورگ خروج اشلوتربک در تابستان آتی را رد نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه ای پس از پایان بازی فرایبورگ مقابل ماینتس که با تساوی 1 بر 1 همراه بود، در مورد اشلوتربک گفت:

باشگاه های بزرگی به او علاقه مند هستند. برای ما واضح بود که او قرار نیست در زمستان باشگاه را ترک کند. با این حال در تابستان چنین احتمالی وجود دارد.

 اشلوتربک نیز پس بازی مقابل ماینتس، در مورد آینده خود گفت:

 در حال حاضر صحبت های زیادی اطراف من وجود ندارد. من این را زیاد دوست ندارم زیرا مربوط به باشگاه من می شود. من تنها می خواهم یک فصل موفق با فرایبورگ داشته باشم.

از  بایرن مونیخ، بروسیا دورتموند و نیوکاسل به عنوان جدی ترین مشتریان این مدافع میانی نام برده می شود که در پنجره زمستانی نیز علاقه خود را به جذب این بازیکن نشان داده بودند. همچنین گفتنی است گویا فرایبورگ برای فروش بازیکن خود مبلغی بین 20 تا 25 میلیون یورو می خواهد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس کنفدراسیون فوتبال آسیا به محرومیت سراجی ورود می کند ثبت قرارداد بازیکنان جدید استقلال غیر قانونی است / ادعای خبرگزاری داخلی بایرن مونیخ و دریافت 4 گل در نیمه اول پس از 47 سال چلسی و کسب تمام افتخارات ممکن در دوران رومن آبراموویچ 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با همکاری مشترکان صنعت برق امسال خاموشی نخواهیم نداشت.

به گزارش ایسنا، همایون حائری، در پاسخ به این سوال که آیا برای امسال پیش بینی برای وقوع خاموشی و انتشار جداول در این راستا شده است؟ گفت: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده پیش بینی برای خاموشی‌ها نداریم.

حائری ادامه داد: انشاالله با تلاش‌های صورت گرفته و مدیریت مصرف می‌توانیم تابستان را پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص میزان ناترازی برق در کشور، اظهار کرد: ۲۰ هزار مگاپات ناترازی برق که اعلام شده صحت ندارد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی افزود: نمی‌توان عدد دقیقی را اعلام کرد، چراکه ناترازی برق بستگی به مدیریت مصرف دارد.

ناترازی برق به حدود ۱۱ هزار مگاوات می‌رسد

به تازگی مصطفی رجبی مشهدی - مدیرعامل توانیر - درباره رقم ناترازی برق در تابستان سال جاری گفت: اگر مشارکت مردم نباشد ناترازی زیاد است؛ اما پیش بینی ما این است با پویش با انرژی و مشارکت مردم ناترازی به حداقل ممکن برسد.

به گفته وی در ابتدای دولت رقم ناترازی حدود ۱۴ هزار مگاوات بود پیش بینی این است؛ امسال با اقداماتی که صورت می‌گیرد به حدود ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاوات برسیم.

تعریف ۱۸۰ برنامه و شروع پویش با انرژی برای گذر از تابستان احتمال خاموشی در کشور را کمرنگ کرده است، اما انتظار می‌رود که مردم همکاری لازم را در این بخش داشته باشند تا تابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر گذاشته شود.

دیگر خبرها

  • قبض‌های نجومی برق در تابستان
  • تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت
  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • امسال خاموشی نداریم | ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق صحت ندارد
  • امسال خاموشی نداریم
  • ادعای جنجالی تن‌هاخ: با نخریدن کین به مشکل خوردیم